بهترین نژادهای سگ آپارتمانی و خانگی

سگ

بهترین نژادهای سگ آپارتمانی و خانگی

اگر عاشق نگهداری حیوانات به خصوص سگ هستید اما فضای خانه و آپارتمان شما کوچک است خب نگران نباشید شما می توانید از بین نژادهای سگ آپارتمانی و خانگی یکی را انتخاب و نگهدارید.

نحوه جفت گیری سگ نر و ماده

سگ

نحوه جفت گیری سگ نر و ماده

برای افزایش تولید مثل سگ قطعا پرورش سگ نر و ماده باید به آنها غذای مناسب داده شود و در بهترین زمان اقدامات لازم برای جفت گیری سگ ها ایجاد شود.

تعبیر خواب سگ

سگ

تعبیر خواب سگ

یکی از وحشتناک ترین خواب ها برای هر کسی دیدن حمله سگ است که تعبیرش آسیب از جانب دشمن است و حال آنکه تعبیر دقیق خواب شما به نوع خواب بستگی دارد و بعنوان مثال خوردن گوشت سگ تعبیر خوبی دارد و به معنای پیروزی بر دشمنان است.

آشنایی با نژاد سگ سرابی

سگ

آشنایی با نژاد سگ سرابی

اگر به دنبال خرید سگ نگهبان و گله هستید در بین نژادهای ایرانی سگ سرابی بهترین نژاد است که کاملا نترس و شجاع است و علاوه بر آنکه می توان آنرا در خانه و ویلا نگهداشت می توان از آن بعنوان سگ گله و چوپان استفاده کرد.

آشنایی با نژاد سگ پامرانین

سگ

آشنایی با نژاد سگ پامرانین

یکی از محبوب نژاد سگ های خانگی و آپارتمانی در ایران نژاد پامرانین است که قیافه ای بانمک و خز پفکی دارد و جزو دسته نژادهای سگ جیبی و عروسکی به شما می آید که در ایران به دو نام پامرانین خرسی و روباهی آنرا می شناسند.

انواع انگل در سگ و راه های مبارزه با آن

سگ

انواع انگل در سگ و راه های مبارزه با آن

در صورتی که قصد نگهداری از حیوانات خانگی به خصوص سگ را دارید علاوه بر تهیه غذای حیوان و جای مناسب باید آشنایی کامل با انواع بیماری های سگ به خصوص بیماری انگلی داشته باشید چون می تواند باعث کم خونی، خارش شدید پوست حیوان شود.

آشنایی با انواع بیماری های چشمی در سگ

سگ

آشنایی با انواع بیماری های چشمی در سگ

یکی از مشکلات صاحبان سگ این است که برخی اوقات یک سری علائم و نشانه ها چون قرمزی و متورم شدن سگ را می بینند و نگران می شوند در واقع شما به هنگام خرید سگ نگهبان و هر نژادی باید اطلاعات کافی در مورد انواع بیماری های حیوان و به خصوص بیماری های چشمی سگ داشته باشید تا با مشاهده علائم و نشانه های آن سریعا آنرا پیش دامپزشک ببرید و باعث درمان سریع بیماری شوید.

آشنایی با سگ جیبی پودل

سگ

آشنایی با سگ جیبی پودل

اگر به دنبال خرید بهترین سگ خانگی و در عین حال یک سگ خانگی با عدم ریزش مو و سرعت یادگیری بالا هستید به شما خرید سگ پودل پیشنهاد می کنیم چون خیلی بانمک، باهوش و در عین حال نگهداری آنها در آپارتمان راحت است.

آشنایی با سگ جیبی نژاد مالتیز

سگ

آشنایی با سگ جیبی نژاد مالتیز

سگ های عروسکی و جیبی امروزه طرفداران زیادی دارد به خصوص اینکه در بین نژادهای سگ عروسی نژاد مالتیز موی بلندی دارد و به راحتی صاحبان آنها می توانند با اصلاح موی سگ مالتیز باعث زیباتر و دوست داشتنی تر آنها شوند، شما به راحتی می توانید سگ مالتیز را در آپارتمان های کوچک نگهداری کنید اما بد نیست قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد نحوه نگهداری، شناخت ویژگی های و خصوصیات آنها داشته باشید تا بتوانید به درستی از آنها مراقبت کنید.

تعبیر خواب حمله سگ و گاز گرفتن سگ

سگ

تعبیر خواب حمله سگ و گاز گرفتن سگ

به طور کلی دیدن حیوانات در خواب نشانه امیال و غرایز ماست حال اینکه یکی از وحشتناک‌ترین خواب‌ها حمله سگ و گاز گرفتن سگ است که هر کسی را می‌ترساند و تعبیر این خواب از دید بیشتر معبرین اسلامی و غربی خیانت از جانب یکی از نزدیکان و آسیب و ضرر مالی شما توسط دشمنانتان است که باید به خوبی مراقبت خود باشید چون کنترل زندگی از دست شما بیرون می‌رود.

داروی جین آمین بعنوان درمان جفت ماندگی

سگ

داروی جین آمین بعنوان درمان جفت ماندگی

برخی از بیماری های دامی چون جفت ماندگی ممکن است به خاطر بروز انواع بیماری های دیگر چون سقط جنین، سخت زایی و حتی کمبود انواع ویتامین و سلنیوم انجام شود در صورتی که دامدار یا گاودار اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشد و با انواع داروهای دامی آشنا نباشد امکان تلف شدن و مرگ دام و حیوانات خانگی بر اثر این بیماری وجود دارد.

آشنایی با نژاد سگ چاوچاو

سگ

آشنایی با نژاد سگ چاوچاو

یکی از بهترین سگ های نگهبان در جهان نژاد چاوچاو است که کاملا شبیه به شیر است با این تفاوت که زبان آبی دارد و کاملا باوقار، آرام، مطیع است و حتی در گذشته بعنوان سگ شکاری استفاده می شد.