خواص دنبلان گوسفندی و حکم خوردن آن

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

خواص دنبلان گوسفندی و حکم خوردن آن

خوردن دنبلان گوسفند، گاو و بز عملا حرام است و جزو اعضای حرام حیوانات حلال گوشت محسوب می شود با این وجود کباب دنبلان جزو غذاهای مورد علاقه کشورهای مدیترانه و بخصوص ایران محسوب می شود که به نوعی باعث تقویت اسپرم مردانه و افزایش تستسترون و بارداری زنان می شود.

دنبلان گوسفندی یا همان بیضه گوسفند نر از دید اسلام و بر طبق احادیث حرام اعلام شده است و جزو هفت عضو حرام گوسفند محسوب می‌شود. با وجود حرام بودن گوسفند اما از خواص دنبلان گوسفند می توان به تقویت اسپرم مردانه، رشد فولیکول مو و افزایش درصد باروری زنان اشاره کرد. شاید زمان قدیم را به یاد بیاورید که پدر های ما وقتی اقدام به ذبح گوسفند زنده می کردند و سلاخی را انجام می دادند اولین عضو یعنی همان دنبلان گوسفندی را برای خود کنار می‌گذاشتند. دنبلان گوسفند، گاو و بز جزو کباب های معروف کشورهای مدیترانه و به خصوص ایران است.

کسانی که به پای مشروب الکل می نشستند بهترین مزه را کباب دنبلان گوسفندی می نامند که علاوه بر اینکه خورد مشروب را راحت می کرد باعث تقویت اسپرم مردانه هم می شود.

فروش گوسفند زنده با قیمت روز بازار

برای مشاهده تمام آگهی ها روی عکس زیر کلیک کنید.

دنبلان جزو اعضای حرام گوسفند، گاو و بز محسوب می شود

تمامی حیوانات دنیا به دو دسته حیوانات حلال گوشت و حرام گوشت تقسیم شده اند که در این حتی خوردن برخی از اعضای حیوانات حلال گوشت چون گوسفند، گاو، بز حرام است که دنبلان یکی از اعضای حرام محسوب می شود که حکم خوردن دنبلان از دید اسلام حرام است.

 به طور کلی خوردن پانزده عضو حیوانات حلال گوشت چون خون، فضله، نرى، فَرْج، بچه‌دان، غُدَد که آن را (دشول) مى‌گویند،تخم که آن را (دنبلان) مى‌گویند و همچنین چیزى که در مغز کلّه است و به شکل نخود مى‌باشد، مغز حرام که در میان تیره پشت است.، پى که در دو طرف تیره پشت است ،زهره‌دان ، سپرز (طحال) ، بول‌دان (مثانه) ، حدقه چشم و چیزى که در میان سُم است و به آن ذات الاشاجع مى‌گویند حرام است.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

خوردن دنبلان گوسفندی حرام است و مکروه نیست

طبق یکی از احادیث امام صادق فرمودند: هنگام ذبح گوسفند توسط حضرت ابراهیم شیطان نزد حضرت آمد و گفت سهم من را از قوچ بده وحی آمد که سهم ابلیس از گوسفند دنبلان و طحال آن است. با توجه به احکام و احادیث خوردن دنبلان حرام است اما مکروه نیست و خوردن دنبلان گوسفندی می تواند باعث تقویت اسپرم مردانه و پر کردن کمر مرد شود.

برای تقویت اسپرم مردانه و افزایش باروری بهتر است دنبلان بخورید

در هر بار نزدیکی با زن و خروج آب منی در هنگام انزال عملا 20 میلیون اسپرم تخلیه می شود که سالم بودن و کیفیت بالای اسپرم مردانه باعث افزایش درصد باروری می شود. تغذیه نامناسب، استرس، خوردن مواد مشروب، سیگار کشیدن، قرار گرفتن در معرض اشعه ها مضر می تواند منجر به کم بودن اسپرم مردان و نرسیدن اسپرم به تخمک زنان و عدم بارداری زنان شود.

هورمون تستسترون یک محرک جنسی است که وظیفه آن اسپرم سازی است و بیشتر در مردان و پستانداران نر دیده می شود از این رو با وجود مقدار زیاد تستسترون در دنبلان گوسفند، گاو و بز خوردن آن می تواند باعث تقویت اسپرم مردانه شود.

تقویت اسپرم مردانه با خوردن دنبلان

خوردن کدام مواد غذایی باعث افزایش تستسترون بدن می شود؟

عملا با افزایش سن و عبور از سن سی سالگی میزان تستسترون بدن مردان کاهش می‌یابد و باعث کاهش میل جنسی، نعوظ و تمرکز حافظه می‌شود که با خوردن مواد زیر می‌توانید میزان تستسترون بدن را افزایش و باعث تقویت اسپرم مردانه شوید.

  1. عسل
  2. گوشت
  3. کلم
  4. مارچوبه
  5. تخم مرغ
  6. موز
  7. هندوانه
  8. بادام
  9. مرکبات
  10. ماهی تن
  11. انار

افزایش میل جنسی زن و مرد

ارزش غذایی هر صد گرم دنبلان و خواص آن برای زنان

دنبلان گوسفندی یکی از مواد غذایی مغذی است که به دلیل وجود آهن،منیزیم و روی بهترین ماده غذایی برای خون سازی نامیده می‌شود و یک ماده غذایی خوب برای بانوان شناخته می شود.

کالری 135 کیلوکالری
پروتئین 26 گرم
کلسترول 375 میلی‌گرم
سدیم 171 میلی‌گرم
روی 13%
پتاسیم 380 میلی‌گرم
آهن 6%
فسفر 26%
منیزیم 3%

عصاره دنبلان گوسفند برای تقویت مو مفید است

طبق تحقیقاتی که در سال 2000 لوین و همکارانش روی عصاره بیضه گوسفند انجام دادند به این نتیجه رسیدند که مواد موجود داخل دنبلان گوسفند باعث رشد فیبروبلاستی و فاکتور رشد عصبی و مواد آندروژنی و به موجب آن فولیکول های مو  می شود.

تقویت مو با خوردن دنبلان گوسفند

کباب دنبلان گوسفندی جزو پر طرفدارترین غذاهای کشورهای خاورمیانه است

شاید جالب باشد که بدانید قیمت دنبلان گوسفندی بالا است و با این وجود جزو مواد غذایی محبوب در کشورهای خاورمیانه به حساب می‌آید که بیشتر آنرا بعنوان یک مزه خوب در کنار مشروب می‌دانند.

درست کردن کباب دنبلان

نحوه درست کردن کباب دنبلان گوسفندی

برای خوشمزه شدن کباب دنبلان بهتر است آنرا در کنار جگر گوسفندی کباب کنید تا طمع خوشمزه ای به خود بگیرد.

مواد لازم برای ساخت کباب دنبلان

  1. دنبلان
  2. جگر گوسفندی
  3. نصف قاشق سیر
  4. روغن زیتون
  5. فلفل سیاه
  6. زیره
  7. نمک

به دلیل بالا بودن دمای حرارتی دنبلان گوسفندی بهتر است آنرا به قطعات ریز و کوچک تقسیم کنید و موادی چون سیر، روغن زیتون، فلفل سیاه، زیره و نمک اضافه کنید تا باعث خوشمزه شدن کباب دنبلان شود.

 

 

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

 

احسان 1399-06-20

وای که کباب دنبلان چه حالی میده

فرشاد 1399-09-15

بخورین که گیر کسی نمیاد

وحید 1399-09-15

نوش جونتون به به

ناهید 1399-09-15

میگن واسه ویار خوبه. کسی امتحان کرده؟

ناشناس 1399-09-15

قیمت دنبلان چنده؟ کجا بخریم

مصطفی 1399-11-10

با اینکه مکررا حرام بودنش رو اعلام میکنید ولی خوردنش رو هم توصیه میکنید و طوری مقاله رو نوشتید که حرام بودنش کمرنگ و فوایدش پررنگ دیده بشه البته ترواشات مغزی بعضیها حاصل خوردن چنین چیزهاییه

ناشناس 1399-11-21

بدبخت کسانی هستند که تو فکر خوردن دنبلان هستند. خب نوشته این قسمت جزو قسمت های حرام گوسفند دیگه چرا می خورید.

mehdi 1399-11-21

آقا از دنبلان گاو چرا نمیذاری همش دنبلان گوسفند

مسعود 1399-11-21

بابا هر کسی دوست داره بخوره هر کسی دوست نداره نخوره دیگه کم بزنید تو سر و کله همدیگه

بیکارالدوله 1399-11-30

موندم چجوری میخورید واقعا؟!!!!

سمیر 1399-11-30

شما ک از هر قسمت گوسفند استفاده میکنید صداشم ضبط کنید بزارید زنگ موبایلتون.

حیدر حکاک 1399-12-01

دوست من روزی 3 سیخ دنبلان می خوره و میره زیر 70 کیلو وزنه

ساها 1399-12-05

آقای مصطفی این ک یکی دیگ میخوره ب شما ربطی نداره شما اگ خیلی نگران حلال حرومی خب میتونی نخوری اونی هم ک دوس داره دلش میخاد بخوره و ب کسی هم مربوط نی

سلام بلندی 1400-01-28

من میزنم خیلی هم حال میده اگه نخورید عمرتان هدر رفته

ایلیا اسماعیلی 1400-02-19

سلام به رفقای عزیز قران میفرماید ایه ۲۱۹ بقره اگه داخل چیز هایی که حرام شده نفعی هم باشه ضررش گناهش بیشتره میتونید نگاه کنید .

لعیا 1400-02-20

دارین میگین حرامه بعد طرز تهیه اش رو میذارین؟ بعدش این چه جمله ای هست حرام است ولی مکروه نیست این مدل نوشتن غلطه اصلش اینه ( مکروه نیست و به طور کلی حرام است)

. 1400-03-12

باسلام واحترام( مکروه نیست و به طور کلی حرام است)، وهرچیزی که دراسلام حرام هست،حتماًضرروزیانش به مراتب بیشترازسودش هست

مهدی 1400-03-21

والا خود گوسفندم راضی نیست معذبه والا

ناشناس 1400-03-27

هر چیزی که برای انسان ضرر دارد قطعا از طرف الله متعال حرام گردیده است ، خدای باریتعالی بی دلیل چیزی را حرام نکرده است و پیامبر بزرگوار اسلام هم فرمایشات خدای متعال را به مردم ابلاغ فرموده است و جالب است بدانید تمام خوردنی هایی که از طرف خدا حرام گردیده امروز توسط دانش پیشرفته پزشکی مضرات آن اثبات شده است که این باعث مسلمان شدن و ایمان آوردن دانشمندان و خیلی از مردم عادی به کلام وحی قرآن کریم شده است .

jami 1400-03-27

آدم های احمق و نادان قطعا برای نجاست و عرق خوردن هم دلیل احمقانه دارند ، خداوند متعال بی دلیل چیزی را حرام نکرده است و به طبع آن پیامبر گرامی اسلام دستور الهی را به مردم ابلاغ و گوشزد نموده اند ، حالا آدم هایی هستند که از خوردن خون کثیف و نجاست باکی ندارند ، اینها همان پیروان شیطان لعین و دشمنان خداوند متعال هستند. اطمینان داشته باشید بین حق و باطل فرق بسیار است همانگونه که بین روز و شب فرق زیادی هست و همانگونه که بین بدی و خوبی و خیر و شر از زمین تا آسمان فاصله هست ، غذاهایی که حلال و پاکیزه باشد ، با هر چیز حرام و کثیف قطعا فرق بسیار دارد ، خوردن کثافت و چیزهای حرام نوش جان آدم های کثیف و نجس ، همانگونه که خوردن غذاهای حلال و پاک نوش جان آدم های پاک و با ایمان . . . . . .و در پایان لعنت ابدی الله متعال بر دشمنان حق و حقیقت و انسان و انسانیت .

صفدر 1400-03-27

من همیشه دنبلان میخورم خیلی خوشمزه است الان ۵۰سالم است اندازه جوانهای ۲۰ساله شهوت دارم

علی الهی 1400-03-27

کاملا حرف شما درسته .جالبه توی نظرات که میخوندم اکثر افرادی که از خوردنش به به و چه چه میکردن در نظراتشون پر از بی ادبی و توهین به دیگران و حتی اولیا خدا بود.خب اخه از همین طرز نظر دادن این افراد مشخص شد که این عضو حرام چه مضراتی بر مغز انسان داره،چون متاسفانه برخی مصرف کننده هاش فاقد شعور انسانی و دینی و … در شیوه حرف زدنشون میشن،و فقط میگن حرف ما درسته!اشکال نداره برای شما که درنده خو هستین خوردنش شایدم بی اشکال باشه ولی دهن کثیفتون جای نام پیامبر اعظم و اولیا خدا نیست.خدا لعنت کنه بر تویی که به پیامبر و امام علی و امام حسین بی احترامی میکنی.خداوند خودش رسوات کنه.و این یکی از نشانه های درست حرام بودنش هست که بی درک و شعور بودن در حرفای شما کاملا مشهوده.

من 1400-04-08

به عنوان یه نوع درمان ازش استفاده کنیم فکر نکنم مشکلی داشته باشه. مثل اون آقایی که گفت بچه دار نمیشد و با خوردنش خدا بهش پسر داد.صرفا جهت درمان حلاله. شرابم حرامه ولی گاهی پزشکان واسه درمان تجویز میکنن

من 1400-04-08

به عنوان یه نوع درمان ازش استفاده کنیم فکر نکنم مشکلی داشته باشه. مثل اون آقایی که گفت بچه دار نمیشد و با خوردنش خدا بهش پسر داد.صرفا جهت درمان حلاله

ناشناس 1400-04-17

اخه حلال گوشت همه چیز ان را میشه خورد میخوام بگم خدا به کی گفته دنبلان حرامه یه مشت اخوند ابله میان کس شر میگن بهشون بگید خدایی خودتون نمیخورید

khaled 1400-04-17

دنبلان برای زن ها هم مفید است؟

مرتضی نوروزی 1400-04-17

سلام دوستان.من خودم خوردم اگر خوب کباب شه واقعا خوشمزه هست.ولی خب حالا میگن ضرر داره خب نخورید.منم سعی میکنم دیگه نخورم.گوشت خوک هم خارج از کشور خوردم واقعا خیلی خوشمزه بود به صورت کباب خوردم خیلی مزه کباب میداد.ولی به امر پروردگار مهربون دیگه نمیخورم.بعضی وقتها احساس میکنم شاید از توصیه های الهی نباشه.ممنون از همتون

ژن خوب 1400-04-19

خوشم میاد که ملاها همتون رو سرکار گذاشتن???????????? بیچاره ها!! من خودم بچه آخوندم ، اونم از نوع ژن خوبش!بابام هرهفته منو میفرسته براش بگیرم! هردفعه هم برای توجیه کارش یک حدیث از زیر بغل مبارکش درمیاره???? آره … عزیز دل برادر ! ملت بیچاره یک عمریه سرکاره خودش خبرنداره! ????????????????????????????????????????????????????????????

ممدو 1400-04-24

همین الان خوردم جاتون خالی

فرهاد 1400-05-01

جمع کنید خداوکیلی. حرام حرام چطور تا 15 سال پیش تمامی ایران تو جگرکی ها میفروختن همه میخوردن یهو حرام شد و ممنوع؟ حرام بودن بی عقلی شماست که بدون فکر کردن و چشم بسته هرکی هر حرف مفتی زد قبول کردید بدبختی مردم هم به خاطر همین کور کورانه پذیرفتن شرو ورهای یک سری ادم های زرنگ هست که به اسم اسلام پهن کردن تو مغز ملت

ناشناس جان 1400-05-05

اقا صفدر لابد واسه همین میگن حرامه خب????????????

اصغر کپک 1400-05-20

آخه مسخره ها یعنی ما چیز دیگه ای برای قوی کردن قدرت جنسی نداریم؟؟؟!!!!که دارین خایه گوسفند رو تبلیغ میکنید

سارا 1400-05-20

مطمئن باشید هر چی رو که آخوندها میگن حرامه یه خاصیت خوبی داره ما همين حالا خوردیم جاتون خالی عالی بود مزه میگو میداد بخورید گوش بشه به تنتون

شهاب 1400-05-22

برای منی که پروش اندام کار می کنم عالیه. تستوسترون سلطان عضله سازیه ولی تا حالا نخوردم، حرام بودنش چی بگم والا، هزارتا روایت داریم معلوم نسيت کدوم درسته. یا علی

محمد 1400-05-25

بخورید که خیلی خوشمزه ست،اختلاس و دروغ و غیبت و فحش و تهمت ووووو حرام هست و انجام میدید خب اینم بخورید

ناشناس 1400-05-29

بابا تورو خدا این بحث رو تموم کنید زشته بخدا، هرکی هرکاری دوست داره بکنه به من و شما چه؟! اونی که اهل دین و اینجور مسائل نیست بخوره نوش جونش، اونی هم که دینداره و از شنیدن این مسائل ناراحات میشه و از خوردن دیگران ناراحت میشه خوب نخوره، بیاد مال منو بخوره ! دعوا نداریم که !

محمد 1400-05-29

دگ دنبلان هرچی باشه کباب میشه از سیرابی که تخمی تر نیس که توش پر کاه و ینجه و کصافط میخوری به به میکنی مثه سنباده میمونه حداقل دنبلان بو گند که نمیده ما خودمون دامداریم دنبلان هیچ مشکلی نداره شما مال یتیم نخور دنبلان بخور طرف شکمش انقد گنده هست آینه میذاره چولشو میبینه از بس مال مردم و حق مردم خورده بعد میگه دنبلان حرومه اگ حرومه گه خوردی اومدی اینجا ببینی حلاله یا حروم و همون دنبلان خوردی که نظر دادی

وحید 1400-05-29

هرکس بخوره با همون گاوفرقی نداره.خاک برسرکسی که مردانگیش ضعیفه وبادنبلان بخوادجبران کنه،من،توی اون خیابونی که کبابش میکنن نمیرم وازبوش فرارمیکنم،وقدرت شبی ۱۰بارکردن هم دارم،این کاسه کوزه هاتونوجمع کنید،ازحرام بگذره، نجس هم هست،

بهروز 1400-05-30

یعنی خدا گفته اختلاص هم حرامه پس چرا بزرگواران رعایت نمیکنن یه عده شل مغزم همچنان دنبالشون مثل میمون تقلید میکنن عزیزای با ادب شما نخورید دنبلام حرامه لطف کنید بیایید اینو بخورید

صاحبی 1400-07-19

حرام نخورید خدا نارحت میشود ...ترویج حرام نکنید و از کار حرام ننویسید ..خدا را خوش نمیاد .

حامد 1400-07-28

اختلاس و احتکار و بردن بیت المال و خرج کردن اونها تو کشور های عربی حلال حلال....به خایه گوسفند که میرسن میشه حرام...پاشین کاسه کوزتونو جمع کنید....

زندگی دنبلانی 1400-08-08

خایه خوران عزیز نوش جونتون بخورید عشق کنید ????

محمدرضا 1400-08-08

من میخورم نه همیشه ولی توصیه نمیکنم بخورید،چون بالاخره تو اسلام گفته شده حرام .ولی حتما خب یه ضرری هم دارد که از نظر علمی ،که تو دین اسلام حرامش کردند ،واقیعت همه چیزای که اسلام گفته مضر وحرامه ،علم پزشکی تاییدش کرده.

ناشناس 1400-08-17

تو سایتی که برای تبلیغ محصولات دامداریه قطعا از مضرات محصولاتشون نمیگن اینکه دین چی میگه چی نمیگه کاری باهاش ندارم ولی اگه کسی بخواد واقعا از خواص و مضرات این اندام مطلع بشه قطعا اینجا اخرین جاییه که میشه به اطلاعات درست رسید!

مهدی 1400-08-28

وله کن بابا خدا وجدان آدمه وبس

مجتبی 1400-08-30

دارای پروتئین کلسیم فیبر...از کی خوردن مواد مغزی حرام شده

رضا احمدی 1400-09-11

سلام . وقت بخیر. خداقوت . برای دنبلان گوسفندی مزاحم شدم . آیا دنبلان گوسفندی دارید ؟ ممنونم اطلاع دهید

رز 1400-09-18

ما تو بچگی اینقدر خوردیم الان نرینه بار اومدیم مردارو.می کنیم خخ

saeed safii 1400-10-07

خوب ببینید مریض ترین ادما رو ما داریم با این همه حروم و حلال الکی.کل دنیا نوش جان میکنن و سر و سلامت زندگی‌میگنن. خدا عقل و اراده داده به همه نوش جونتون هر چی‌ میخورین بزنین به بدن نوش جوون

پژمان پژوهش 1400-10-11

خایه خورهای حرفه ای دوتاشم آویزان کنید به گردنتان، بله شهوت و حیوانیت انسان را افزایش وهوش و انسانیت را کم.هیچ حرمتی بی حکمت نیست وگرنه خدا که بخیل نیست!

ابوالفضل 1400-10-29

مزه ای که دنبلان یاهمون خایه گوسفنده داره گوشت آهو نداره واین شیخ ها کوسشعرمیگن حرامه اگه حرامه چرامکروه نیس بخورید که ضررمیکنید

جانباز 1400-11-14

خوردن دنبال مختص ایران نیست درخیلی از کشورها مصرف میشه مثل گرانی بنزین فقر بی کاری ظلم درهمه جا هست این جا هم هست چیز مهمی نیست اینقدر مسله رو کش ندید

جانباز 1400-11-14

من دوست دارم وتوهم باید بخوری خوشت نمیاد از ایران برو بیرون

کرامت عسکری 1400-11-22

به به عجب چیزی هست این کباب دمبلان،،،جای دوستان خالی امشب حسابی خوردم

میثم 1400-11-23

آقا هر نمیدونم چرا هر چی که آخوندا حرام کردن خیلی خوشمزس ????????????????????

سلی سیستم 1400-11-29

آقا بخورید حرام مال مردمه که نباید بخورید . نه دنبلان و شراب. این میگن اسلام حرامش کرده و دانشمندا هم دریافتند که ضرر داره دلیل نمیشه چون خود گوشتش هم ضرر داره و هم فایده دنبلان و هر چیز دیگه ای هم همینطور بخورید که اسپرماتون قوی و سالم باشه که بچه هاتون از همون دوران جنینیت سر حال باشن

محمد 1400-12-04

سلام بچه ها دکتربهم گفته واسه بچه دارشدن باید دنبلان بخورید من ازامشب شروع کردم خیلی خوشمزه بود مزه جگروز داد به به

داش غلام 1401-01-17

سلام آبجیا داداشا، کل خاصیت گوسفندخلاصه شده توی دنبلان هرکی نخوره ثلث عمرش به فنا رفته ما که میخوریم جون،اونایی که دم از حلال وحرام میزنن حالا انگار همه چیزو حلالشو رعایت کردن مونده این بیضه بینوا. بخورین به سلامتی داش غلوم

رامین 1401-01-22

نمی دونم خداوند بزرگ یادش نبوده بگه که کره زمین کرده .اینوبعدهافهمیدن .یه کم فکربدنیست .خون دیگران رابه اسم کافرحلال می کنیم .ولی بیضه ناظنین گوسفندحرام؟؟؟/

علی 1401-01-27

با عرض سلام آقا شما ها کلا همه چیزو حرام کردین اونی ک میخواد بخوره بزار بخور تورو سننه معلوم نیست ۱۴۰۰ سال پیشه همشون ۱۰۰ تا زن داشتن حرام نیستم ولی اینجا همچی حرام ما ایرانی و دین ما هم زرتشت و اینم بگم کتاب آسمانی هم اهورا مزدا پس عیسی ب دین خود موسی هم ب دین خود والا هر چی بخور بخور فعلا دست شما ها و این خونداس و این سپاه که بمیرن راحت شیم

علی 1401-01-27

والا بابا کدومتون الان تو رفاه زندگی می‌کنید هیچیکس تو یه آخوند نشون بده که جیره خوراین موفخورای این اسلام نباشن یا پراید سوار شن بابا برید ک دم دم های اخرتون همشون کمتر از چری سوار نیستن یه مشت پشم‌ک شما ها از کجا میدونید ۱۴۰۰ سال پیش اصلا چیشده یه مشت فامیل سر زن دعواشون شده جنگ سرش گرفته به ما بدبختا چرا یا بار برای کوروش بزرگ یا داریوش مراسم سوگواری نمیگرید یا تولد اینا پس همش حسادت ایرانی ینی اینکه دین زرتشت رو قبول کنی گفتار نیک پندار نیک کردار نیک پس بزنید دکمه رو و اینجا دنبال عرب اینا نباشید من ۳۰ سال عمرم پای استار باستانی گزاشتم ولی کوروش یک زن داشته اما عربا بیش از ۱۰۰۰ تا برید جمع کنید این چرت پرتا رو یک دیگه با یکی دیگه جنگیده ۱۴۰۰ سال پیش ما باید عزاداری کنیم باش میکنیم ولی ب شرط اینکه تا این سپاهی یا بسیج تا یه لباس میپوشن فازشو میگرن لباس چ میکنه با آدم کسی هم خواست دفاع کنه از عربا در خدمت هسم

علی 1401-01-27

هر چی ک دوست دارید بخورید سعی کنید نزارید اخوند برای یک ایرانی تصمیم بگیره اگه هم انگیزه ندارید برید کتاب ایرانی باستان بخونید درود ب مردان زحمتکش ایرانی و درود سپاس از زنان باوفا ایرانی نه عربای کثیف درود ب شاه ایرانی محمد رضا شاه

مرتضی 1401-02-05

حرام فقط دزدی .مال مردم خوردن .حق کسی رو خوردن. از دیوار کسی بالا رفتن .سر یکی کلاه گذاشتن . اگه یکی چندتا یا هر چند دنبلان خورد حروم هم باشه از مال حلال خودش خورده ضرری هم داشته باشه به بدن مبارکه خودش زده ????

اصغر 1401-02-23

سارا جووون نووش جونت اگه سیر نشدی بیا دنبلان منم بخور

علی 1401-04-27

آقا راست میگن واسه زود انزالی خوبه؟ هرکی تجربه کرده لطفا بگه

منصورخانی 1401-04-30

به هیچ کس ربطی ندارد با جگر معرکه میشه امتحان کنید

آن 1401-04-31

پدر تو دنبلان می خورد پدران ما دنبلان نمی خوردند بفهم نفهم

رحمان مرادی 1401-05-02

سلام خوردن دنبلان به اسلام ربطی نداره که هر چی که خوبه و باعث لذت و شادیه انسان میشه حرام اعلام کرده و فقط عزاداری، شیون و گریه حلاله، بخورید ک..ن لقه هرکی که ناراحته، با مشروب هم بخورید