تعبیر خواب حمله سگ و گاز گرفتن سگ

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب حمله سگ و گاز گرفتن سگ

به طور کلی دیدن حیوانات در خواب نشانه امیال و غرایز ماست حال اینکه یکی از وحشتناک‌ترین خواب‌ها حمله سگ و گاز گرفتن سگ است که هر کسی را می‌ترساند و تعبیر این خواب از دید بیشتر معبرین اسلامی و غربی خیانت از جانب یکی از نزدیکان و آسیب و ضرر مالی شما توسط دشمنانتان است که باید به خوبی مراقبت خود باشید چون کنترل زندگی از دست شما بیرون می‌رود.

سگ یکی از حیوانات وفادار است که در گذشته بیشتر به عنوان سگ نگهبان و گله استفاده می‌شد اما امروزه وجود انواع نژادهای مختلف و زیبا به خصوص سگ جیبی باعث شده که اکثراً سگ را به عنوان یکی از حیوانات خانگی خوب معرفی کنند. نژاد سگ هاسکی، ژرمن و حتی سگ‌های ایرانی چون قهدرجونی و سرابی باعث شده که آن‌ها را به عنوان بهترین نژادهای سگ‌ نگهبان جهان بشناسند که در این بین حتی برخی از نژادهای سگ‌های نگهبان با دیدن افراد غریبه سریعاً واکنش نشان می‌دهند. فرای استفاده از انواع نژاد سگ در خانه و آپارتمان اما حمله ور شدن آن به سمت هر شخصی ترسناک است به خصوص اینکه خواب آنرا ببینید که به نوعی دیدن حیوانات در خواب نشان از امیال و غرایز ماست که در این بین تعبیر خواب گاز گرفتن سگ را آسیب رسیدن به شخص خواب دیده از طرف دشمن می‌دانند.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

فروش سگ هاسکی نر

برای مشاهده تمام آگهی ها روی عکس زیر کلیک کنید.

 

حمله سگ در خواب و گاز گرفتن سگ نوعی هشدار به فرد است

کسی که در شب خوابی وحشتناک از گاز گرفتن خود توسط سگ یا حمله سگ را دیده باشد نشانه خوبی نیست و به نوعی بیانگر از دست دادن کنترل زندگی است و برخی معبرین گاز گرفته شدن فرد توسط سگ را در خواب نشانه هشدار به کسی که خواب را دیده است می‌دانند.

تعبیر خواب حمله سگ از نظر معبرین اسلامی

1-‌ ابن سیرین می‌گوید:

در صورتی که شما در خواب ببینید که سگی شما را گاز می‌گیرد یا زخمی می‌کند تعبیر این خواب به این معناست که از سمت دشمن آسیب به شما خواهد رسید و در صورتی که در خواب سگ لباس شما را گاز بگیرد به معنای ایجاد یک مسئله ناخوشایند در زندگی شماست که چنانچه با پاره کردن لباس شما توسط سگ همراه باشد نشانه تحمیل ضرر و زیان مالی در زندگی واقعی و بیداری خواهد بود.

2-‌ منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:

حمله کردن سگ به شما در خواب نشانه آزار و اذیت شما توسط دشمن است که همیشه در کمین شماست که به شما آسیب برساند بنابراین باید از آن دور بمانید.

ب) تعبیر خواب حمله سگ از نظر معبرین غربی

به طور کلی سگ را معبرین غربی نشانه یک دوست صمیمی می‌دانند و تعابیر مختلفی برای حمله کردن سگ به انسان‌ها در خواب وجود دارد. در واقع حمله سگ به انسان در خواب می‌تواند نشاندهنده یک رشد شخصی و مقاومت در برابر تغییرات باشد. چنانچه زندگی شما در حال حاضر مشکل ساز است دیدن حمله سگ در خواب می‌تواند یک هشدار جدی به شما باشد که در رابطه با هر فردی که می‌تواند نامزد، یا مسائل شخصی باشد مواظب باشید که دچار مشکل نشوید.

  1. به واقع می‌توان گفت که حمله‌ور شدن سگ در خواب تعابیر مختلفی دارد که می‌تواند به خاطر مشکلات مختلفی که در زندگی شماست رخ دهد و به نوعی یک علامت هشدار به شما باشد. اینرو از قرار گرفتن در موقعیت‌های سخت خودداری کنید؛
  2. حمله‌ور شدن گروهی از سگ‌ها به شما می‌تواند نشاندهنده شکست شما در حوزه کاری و شخصی باشد که شما در زندگی واقعی مجبور می‌شوید با دشمنانتان روبرو شوید اما نباید بترسید زیرا توانایی غلبه بر آن‌ها و شکست دادن دشمنان خود را دارید؛
  3. حمله سگ عصبانی به شما به معنای هشدار جدی به شما در عدم سازگاری بین شما و همسر یا همکارانتان است.

1-‌ یونگ می‌گوید:

در صورت حمله‌ور شدن حیوان به شما در خواب باید به واقع مواظب رفتار اطرافیان خود باشید چون در زندگی واقعی به دنبال آسیب به شما هستند و باید به دنبال فردی باشید که ویژگی‌های اخلاقی آن خیلی شبیه همان حیوانی است که در خواب به شما حمله‌ور شده است.

تعبیر خواب گاز گرفتن شما توسط سگ در خواب

  1. چنانچه در خواب سگی پای شما را گاز بگیرد بنابراین باید خیلی مراقب باشید چون این خواب نشانه از دست رفتن کنترل زندگی شماست و چنانچه شما خواب شخصی دیگری را دیدید که توسط سگ گاز گرفته شد نشانه از خیانت است و شما توسط فردی که خیلی به آن اعتماد دارید در زندگی واقعی دچار ضربه و زیان خواهید شد.
  2. معبری دیگر گاز گرفته شدن در خواب توسط را سگ نشانه خیانت از سمت نزدیکترین فرد به زندگی خود یعنی همسرتان، خویشاوندان و حتی فرزندان تعبیر کرده است.

بیتون می‌گوید:

چنانچه در خواب یک سگ هار شما را گاز بگیرد در واقع نشانه خوبی نیست و تعبیر آن وقوع اتفاقات ناگوار در زندگی شماست.

برایت می‌گوید:

گاز گرفتن توسط یک سگ خال خالی در خواب نیز نشانه بی وفایی دوستان شماست که باید بیشتر مراقبت آن‌ها باشید و دوستی به این دسته از رفقا را کم کنید.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

 

 

 

nnNastaran 1400-04-08

سلام! حوالی ساعت پنج و نیم صبح خواب دیدم که سگی رو داخل خونمون داریم. من با مادرم صحبت میکردم و اون سگ مشکلی با مادرم نداشت اما اگر من صحبتی میکردم سگ هار میشد و میخواست به من حمله کنه… تا اینکه من تصمیم گرفتم بخوابم و دراز کشیدم وبعد از اون بدون اینکه کاری بکنم یا با سگ حرفی زده باشم، سگ هار شد و به من حمله کرد و گلوی من رو گاز گرفت. ممنون میشم بهم بگین تفسیر خوابم رو.:)

Niloufarin 1400-04-08

سلام خسته نباشید. خواب دیدم در جایی نا معلوم دو سگ میبینم سگی تمیز تر و سگی کمی زشت تر سگ زیبا با من کاری نداره حتی شاید مراقبمم هست. سگ دیگر جایی من رو تنها گیر میاره و دست چپم رو گاز میگیره اما خون نمیاد ولی جای دندوناش روی دستم میمونه. و سگ دیگه در تلاش بود بیاد دقیق نمیدونم شاید میخواس کمک کنه.ممنون ازتون

Taranom68 1400-04-08

سلام من قبل از اذان صبح خواب دیدم که سه سگ سیاه بزرگ و وحشی روبه روم هستند و پارس میکنن سگ وسط سمتم اومد و دست راستم رو بین دنددن هاش گرفت ولی گاز نمیگرفت و آسیب نمیرسوند من هم ترسیده بودم و میخاستم فرار کنم ولی حرف های بابام ک قبلا گفته بود از سگ وحشی نباید فرار کرد توی ذهنم تکرار میشد و به خاطر همین سعی میکردم نترسم و محکم باشم ولی لحظه ی آخر دستم رو با ترس کشیدم و سگ هم پارس کرد و حمله ور شد ولی دیگ از خواب پریدم تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

معصومه علیبابایی 1400-07-14

سلام چند شب پیش خواب دیدم همراه دوتا پسرهام دارم از یه خیابان تاریک تو شهرمون میریم که یهو دیدم دوتا سگ سیاه یه خرسو گرفتن و کله خرسو گاز گرفته بودن و اونو میکشیدن من اولش ترسیدم بعدش متوجه شدم که با من کاری ندارن همینطور داشتم به راهم ادامه میدادم دیدم یه عده زن از کسایی که میشناختمشون با چادر مشکی میرفتند جایی ازونا سوال کردم کجا میرید گفتن داریم میریم شوهر تورو ببینیم .میشه خوابمو تعبیر کنید

Bita 1400-08-21

سلام خواب دیدم یه سری حیوانات وحشی هستن که میخوان در اون منطقه رو باز کنن میترسم میرم یه قسمت دیگه ولی یه اقایی اون سمت با یه سگ به ظاهر وحشی سگ سمتم میاد دستمو تو دهنش میکنه ولی گاز نمیگیره زخمی نمیشم چون خودم سگ دارم گفتم به من اسیب نمیزنه بوی سگ منو حس کرده ولی ترسیده بودم

محمدی 1400-12-15

ساعت 6/5صبح بعد از نمازم خواب دیدم از جایی با ماشین رد میشدم دوتا گرگ با هم دعوا میکردن، وایسادم نگاه کردم یکی اومد اینارو جدا کرد گرگ ها رفتن داخل ی محوطه ک نرده داشت بعدش ی سگ سیاه وحشی اومد بیرون و ب دست من ک از شیشه بیرون بود حمله کرد و من هم با ی پیچ‌گوشتی زدم جفت چشماشو کور کردم، بعدش از شدت جراحت نشست صاحبش ک سگش رو تو اون حالت دید اومد ک دنبال من بیاد من پیاده فرار کرد رفتم توی کوچه در خونه باز ی غریبه ای و... همین

علیرضا پیشگر 1401-03-27

سلام من خواب دیدم که یه سگ سفید به من حمله کرد اما وقتی به من رسید نتونست گازم بگیره و با من دوست شد من نازش کردم بعد دستم پر مو شد من موهارو داشتم میکندم از دستم که از خواب بیدار شدم

امیرحسین صبوری نژاد 1401-04-21

سلام من خواب دیدم من تو ساحل نشسته بودم و دیدم یکی از دوستام کنار دریا مورد حمله سگ قرار گرفت و من به کمکش رفتم و سگ رو فراری دادم تعبیر این خواب چی میشه؟

Zahra mohseni 1401-06-15

سلام من خواب دیدم با پدر و مادرم و خواهر کوچکترم بیرون توی یه اتاق خیلی کوچیک نشستیم بعد یک سگ با چشمان قرمز صداش آمد من کمی سرو صدا کردم گفتم برو ولی سگه آمد داخل اتاق مون اول از همه با من رو برو شد من با پا هام زدمش ولی اول حمله کرد و دستم رو گاز گرفت ( ولی اصلا دردی رو حس نمی‌کردم فقط از کنده شدن پوست دستم خیلی ترسیده بودم) بعد من رفت سراغ آبجی ۳ساله من لپ اون هم گاز گرفت (ولی من دیگه میدونستم که درد نمیکشه) و بعدش با ترس از خواب بیدار شدم وگریه کردم ، و امدم ببینم تعبیرش چیه