تعبیر خواب جگر گوسفند و گاو

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب جگر گوسفند و گاو

جگر سیاه و سفید جزو مواد غذایی پر ارزش با ویتامین زیاد و آهن فراوان است که با آن انواع غذاها و کباب ها درست می شود که باعث تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان کم خونی می شود و جزو کباب های خوشمزه و مورد علاقه ما ایرانیان است که دیدن آن در خواب نیز تعبیر خوبی دارد و البته برخی معبرین آنرا به فرزند تعبیر می کنند و به صورت کلی دیدن جگر در خواب خوب است مگر اینکه جگر انسان باشد که تعبیر بدی دارد.

بوی کباب جگر آنچنان خوب است که همه عاشق این غذا هستند البته آنقدر جگر گوسفند و گوساله خاصیت دارد که حتی آنرا به صورت خوراک درست می کنند و انواع غذاها چون جغور بغور از این ماده درست می شود. در واقع پس از ذبح و سر بریدن گوسفند و گوساله یکی از مهترین آنها که خریداران زیادی دارد قسمت دل و جگر، قلوه دام است که به آن احتشام می گویند. درست کردن کباب جگر یا همان جگروز لرستان باعث می شود که خیلی ها اقدام به خرید جگر گوسفند و گاو کنند. وجود انواع ویتامین ها حتی بیشتر از میوه و سبزیجات، آهن زیاد باعث شده است که یک ماده غذایی خوب به شما بیاید که حتی  اگر در خواب در حال خوردن جگر باشید تعبیر خوبی دارد. به نوعی تعابیر مختلفی برای جگر گوسفند و گوساله در خواب وجود دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

دیدن جگر در خواب چه تعبیری دارد؟

جگر یکی از مواد غذایی مغذی است که برای تقویت حافظه، درمان کم خونی، درمان پوکی استخوان و... مناسب است البته دادن به کودکان زیر یکسال و خانم های باردار جایز نیست. در واقع کسی که در خواب جگر می بیند بسته به نوع خوابش تعابیر مختلفی دارد که به آن خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب جگر به روایت امام جعفر صادق (ع)

امام صادق (ع) دیدن جگر گوسفند یا گوساله و هر حیوان دیگری را در خواب به سه مورد زیر تعبیر کرده است.

  1. فرزند و مال و اموال
  2. دوستی که به جای فرزند تو می‌باشد
  3. علم.

چنانچه در خواب ببینی که جگر از خانه شما بیرون می ریزد یا حتی جگرها داخل آتش در حال سوختن هستند تعبیرش این است که از جانب پادشگاه به شما گنج و اموال فراوان خواهد رسید و چنانچه شما عالم یا دانشمند باشید  و این خواب را ببینید تعبیرش این است که هر آنچه را یاد گرفته اید فراموش نخواهید کرد.

تعبیر خواب جگر به روایت محمد بن سیرین

  • جگر در خواب به مال و اموال پنهان تعبیر شده است و برخی از معبرین آنرا به فرزد تعبیر می کنند. در واقع پیامبر اکرم (ص) می گوید که فرزندان ما از جگرانمان هستند.
  • چنانچه شما در خواب ببینید که جگرت درد می کند به معنای این است که برای فرزندت ناراحت هستی و برای آن مهربانی می کنی.
  • دیدن جگر انسان در خواب به معنای مال و اموال پنهان شده ای است که شما آنرا پیدا می کنید و  سپس خرج می کنید.
  • کسی که در خواب جگر خام یا پخته زیادی به دست آورد به معنای این است که مال و اموال و گنج زادی پیدا می کند.

تعبیر خواب جگر به روایت ابراهیم کرمانی

دیدن جگر در خواب به معنای پیدا کردن مال و اموال فراوان است که برای بیننده خواب است.

تعبیر خواب جگر در کتاب سرزمین رویاها

  • خوردن جگر: بدست آوردن سلامتی
  • جگر فاسد : بدبختی
  • خوردن جگر حیوانات شاخ دار: بدست آوردن مال فراوان و ثروتمند شدن
  • خوردن جگر حیوانات بی شاخ: پول و مال و اموال زیادی به شما می رسد.
  • خوردن جگر به مقدار زیاد: بیماری
  • دشمنان شما در حال خوردن جگر هستند: در یک مرافعه یا محاکمه شما بر ضد دشمنان خود برنده خواهید شد.
  • دادن جگر  به بچه ها: خوشحالی خانواده شما

تعبیر خواب جگر به روایت منوچهر مطیعی

از رسول خدا صلي الله اليه و آله و سلم روایت داریم که می فرمایند اولادنا کابکادنا و به معنای این است که فرزندان ما به مانند جگر هستند. در واقع از دید همه معبرین اسلامی جگر در خواب به فرزند تعبیر شده است. البته به خاطر اینکه از دیرباز همه ما عاشق خوردن جگر گوسفند و گاو هستیم از این رو دیدن آن در خواب نشانه به دست آوردن پول و مال فراوان است و کسی که در خواب جگر ببیند گنج یا مال فراوان پیدا می کند و پولدار خواهد شد.

  • کسی که در خواب در حال دادن جگر به سگ است یعنی مالش را تلف می کند و یا اینکه آنرا در راهی کاملا بیهوده خرج می کند.
  • قطعه قطعه کردن جگر در خواب و دادن جگر به گربه به زنی تعبیر شده است که به صورت ذره ذره تمام مال و اموال شما را خرج می کند.
  • چنانچه در خواب ببینید که گربه ای از خانه شما جگر دزدید در واقعیت زنی با نیرنگ مال و اموال شما را می برد و چناچه شما به میل خود در خواب به گربه جگر می دهید زنی فریبتان می دهد و شما با میل خود به آن پول می دهید و برایش خرج می کنید.
  • پخش کردن جگر در خواب به معنای هدر دادن مال و اموال است.
  • جگر گوسفند در خواب دیدن نشانه نعمت و دیدن جگر گاو نشانه فراخ روزی و پیشرفت در کار است.
  • دیدن جگر در خواب تعبیر خوبی دارد مگر اینکه جگر انسان در خواب ببینید که تعبیرش بد است.

خواص جگر گوسفندی

  • تقویت کننده حافظه و مغز به دلیل وجود انواع ویتامین گرو ب
  • سرشار از ویتامین A و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • درمان پوکی استخوان و رشد استخوان ها به خاطر وجود ویتامین D داخل جگر گوسفند
  • جلوگیری از زوال عقل
  • دفع سموم بدن به خاطر وجود ویتامین آ
  • ایجاد انرژی مضاعف در بدن
  • درمان کم خونی بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

جگر سالم چه خصوصیاتی دارد؟

اگر هوس خوردن کباب جگر یا درست کردن خوراک یا  جغور بغور کرده اید به هنگام خرید برای تشخیص سالم یا ناسالم بودن جگر به موارد زیر دقت کنید. با مشاهده موارد زیر خیالتان راحت باشد چون جگر گوسفند یا گوساله سالم است.

  • رنگ جگر سالم رو به قرمزی است.
  • کاملا قابل ارتجاع است.
  • بافت روشن از سطح خارجی نشان از سالم بودن جگر است.
  • جگری سالم است که هیچ گونه بوی بدی نداشته باشد و در آن کیست یا انگل وجود نداشته باشد.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

 

رضوان 1401-01-18

سلام جالب بود آره جگر علم غیب من مدت ها گیاهخوار بودم خیلی هوس گوشتخوار و حداقل گوشت سفید به سرم زده گیاهخواری متاسفانه بسیار گران تر و پرهزینه چرا که ضعف می کنی باید شیرینی بخوری علم غیبی پیدا کردم که فهمیدم اولا چند بدن داشتم که اثبات شده واقعا چند بدن داشتم و اینکه از علم غیب خود اصرار جنایات چند آدم بدبخت و طلسم شده را یا در خواب می بینم یا خودم می دانم خلاصه من دیشب خواب دیدم یک خونه که شک ندارم خانه عمو دایی های یکی از بدن های من بوده که خودم نبوده خیابان امام اراک بوده سمت ولی عصر و نزدیک یک گل فروشی نرسیده به سینما شایدم بالاتر از سینما و من خواب دیدم رفته بودم خونه اونا و فهمیده بودند من علم غیب دارم و گیاهخوارم مثل پیک نیک تند تند دل و جگر زیادی کباب کردند و ریختند رو نون که بخور و منم تند تند همه را می خوردم و در ضمن بگم من زمانی که گوشت می خوردم دل و جگر دوست نداشتم و حالم از خوردنش بهم می خورد و اگر گاهی می خوردم فقط برای خاصیتی که داره می خوردم و تو خواب فکر می کردم چون علم غیب دارم اونا قصد دارند با خوردن جگر علم غیبم از بین بره چون شدیدا علم غیب دارم بدجور چون علم غیب هم خوبه هم وقتی بفهمی فلانی درگیر یک جنایت شده قربانی یک جنایت یا خیابان شده این آدم که تو خیابان داره میره چند روز پیش جنایت کرده خیلی دیوانه می شی اما کمش خوبه علم غیب کمش الهام بخش هست تو می فهمی چی قرار بشه و خیلی بهت کمک می کنه اما وقتی بدونی هر کس چه گناهانی کرده چه جنایاتی کرده خیلی دیوانه میشی یا اینکه فلانی قرار باش ازدواج کنی و بهش علاقه داری درگیر چه ماجرایی شده خیلی آزار دهنده می تونه باشه

خاطره حسین زادگان 1401-02-13

خواب دیدم چندتا گوسفندی که همسرم قربانی کرده بود تمیز میکردم روده ها رو تمیز کندم دل و جیگر ها هم تند تند از گوسفند ها جدا میکردم انقدر این گوسفند ها تمیز بدون بو بودن که حد

حسن اسدی 1401-04-05

سلام همسرم تو خواب دیده که من به همسرم جگر سرخ شده تو سیخ بود بهش تعارف کردم بی زحمت ميشه تعبیر این خوابو بگین