خرید و فروش گوسفند زنده را به صورت اینترنتی تجربه کنید

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

خرید و فروش گوسفند زنده را به صورت اینترنتی تجربه کنید

از مزیت های خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی این است که نیازی به مراجعه حضوری نیست و حتی به صورت رایگان گوسفند و قصاب برای شما فرستاده می‌شود. بنابراین کافیه ابتدا تماس بگیرید و قیمت را بپرسید واز طریق واتساپ یا تلگرام عکس گوسفند را مشاهده کنید تا به صورت رایگان برای شما فرستاده شود.

امروزه دیگه کمتر کسی هست که با اینترنت آشنایی نداشته باشد بخصوص اینکه برخی از کالاها و محصولات از طریق سایتهای مختلف خریداری می‌شود. حتی این مزیت فراتر از ایران می‌رود تا جایی که شما برای خرید محصولات از کشورهای دیگر تنها کافیه به سایت آمازون، علی بابا و...برود. خیلی از ما برای خرید گوسفند زنده باید به دامداری ها مراجعه می‌کردیم تا با باسکول کردن آن و چک و چانه زدن به قیمت نهایی برسیم اما الان دیگر نیازی به این کار نیست بلکه به صورت اینترنتی امکان خرید و فروش گوسفند زنده وجود دارد. کافیه به سایت دامداری مراجعه کنید تا با انواع آگهی های خرید و فروش گوسفند زنده و دیگر حیوانات مواجه شوید.

از مزیت های خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی این است که نیازی به مراجعه حضوری نیست و حتی به صورت رایگان گوسفند و قصاب برای شما  فرستاده می‌شود. بنابراین کافیه ابتدا تماس بگیرید و قیمت را بپرسید واز طریق واتساپ یا تلگرام عکس گوسفند را مشاهده کنید تا به صورت رایگان برای شما فرستاده شود.

خرید و فروش گوسفند زنده تهران

برای مشاهده تمام آگهی ها روی عکس زیر کلیک کنید.

با خرید اینترنتی گوسفند از شر ترافیک خیابان ها خلاص می‌شوید

با مراجعه حضوری به مراکز معتبر فروش دام زنده عملا علاوه بر اتلاف وقت باید هزینه ای بابت کرایه ماشین و بردن دام به خانه بپردازید، در صورتی که با مراجعه به سایت دامداری با خیال آسوده می‌توانید گوسفند زنده را انتخاب کنید و سپس به صورت رایگان به همراه قصاب برای شما ارسال می‌شود.

ذبح گوسفند به صورت اسلامی توسط قصاب ماهر انجام می‌شود

شاید تا همین چند سال پیش کمتر کسی فکر می‌کرد که حتی خرید و فروش گوسفند به صورت اینترنتی رواج پیدا کند. در بین ترافیک خیابان ها و چک و چانه با دامدار سر قیمت دردسر جدید پیدا کردن یک قصاب ماهر بود. اینکه به دوست آشنا زنگ بزنید که یک قصاب خوب معرفی کنند؛ اما الان جای نگرانی نیست چونکه مرکز معتبر دامداری قصاب ماهر را برای شما ارسال می‌کند.

توجه داشته باشید که فرستادن قصاب کاملا رایگان است و حتی قصاب موظف است گوشت گوسفندی را تکه تکه و خرد کند و کله پاچه گوسفند را هم به صورت رایگان برای شما تمیز کند بدون هیچ گونه وجه اضافی که بابت این کار دریافت کند.

ذبح گوسفند زنده

وزن گوسفند زنده همراه باسکول دقیق و جلوی چشمان شما انجام می‌شود

با توجه به قیمت بالای گوسفند زنده در بازار موجود مسلما خرید گوسفند چاق کاملا مفید است. اما در این بین برای اینکه دچار مشکل نشوید حتما از مراکزی خرید کنید که باسکول را به همراه گوسفند برای شما ارسال کنند تا جلوی چشمان شما وزن گوسفند را بفهمید.

به صورت آنلاین قیمت گوسفند زنده را از سایت دامداری مشاهده کنید

همیشه رفتن به فروشگاه ها و خرید کالا از مغازه ها کار سختی است بخصوص اینکه اگر چند بار قیمت یک محصول را بپرسید سریعا فروشنده با حالت ناراحت شما را نگاه می‌کند؛ قاعدتا فروش اینترنتی محصولات باعث شده که به راحتی وارد سایت شوید و قیمت محصولات را پیدا کنید و با خیال آسوده خرید کنید. این موضوع در مورد گوسفند زنده صدق می‌کند برای اطلاع از قیمت گوسفند نیازی به زنگ زدن به دامدار نیست بلکه به صورت آنلاین می‌توانید قیمت ها را از سایت دامداری مشاهده کنید.

خرید و فروش گوسفند زنده

محاسن خرید گوسفند زنده از سایت دامداری

  • خرید گوسفندان جوان و قبراق
  • زیر نظر شهرداری تهران هستیم و کوچکترین تخلفی از جانب ما صورت نمی‌گیرد.
  • ارسال دام با شکم خالی یا کم کردن وزن دام هنگام غروب
  • عدم استفاده از آنتی بیوتیک ها و هورمون های رشد برای افزایش وزن دام
  • ارسال رایگان دام زنده
  • ارسال قصاب ماهر جهت ذبح گوسفند، خرد کردن گوشت و تمیز کردن کله پاچه گوسفندی
  • ارسال باسکول دقیق و وزن کردن گوسفند جلو چشمان شما

بهترین نژاد گوسفندان ایرانی و چند قلوزا از ما خریداری کنید

برخی از نژاد گوسفندان چون رومانف حتی سابقه زایش 9 قلو را داشته اند از این رو پرورش گوسفند رومانوف کاملا سود بالایی دارد که به صورت اینترنتی قادر به خرید این نژاد هستید. نژادهای دیگر گوسفندان چندقلوزا شامل موارد زیر هستند:

  1. گوسفند سافلوک با نرخ 160 درصدی چندقلوزایی
  2. گوسفند افشاری علاوه بر درصد بالای دوقلوزایی دارای بهترین گوشت و سرعت بالای رشد است.
  3. گوسفند نژاد قشقایی با درصد زایش 85 و باروری آنها ۹۶ درصد
  4. گوسفند نژاد کردی با 10 درصد دوقلوزایی
  5. گوسفند نژاد مهربان با 13 درصد دوقلوزایی

 

 

نظری برای این مقاله ثبت نشده است