تعبیر خواب چوپانی گوسفندان

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب چوپانی گوسفندان

چوپانی یکی از مشاغل پاک و آزاد است که پیشتر توسط انبیاء الهی و پیغمبران الهی انجام می‌شد. دیدن خواب چوپان در خواب را نشانه فرمانروایی و حکمرانی بر سرزمین و ولایتی می‌دانند و به صورت کلی آنرا بعنوان یک خواب نیکو شمار می‌آورند.

صنعت دامپروری شامل پرورش دام‌های سبک مثل گوسفند زنده و بز، دام‌های سنگین مثل گاو و گاومیش است. در این بین اگر دامداری به صورت صنعتی انجام شود افزایش تولید مثل دام‌های زنده و همچنین افزایش وزن دام زنده و تولید شیر گوسفند، گاو، بز و گاومیش را به دنبال خواهد داشت. در این بین شغل چوپانی یکی از مشاغل مهم در پرورش گوسفندان است که حتماً بایستی در طول سال (دوره چرا) گوسفندان داشتی برای چرا به مرتع برده شود. شاید جالب باشد که بدانید چوپانی یکی از مشاغل مهم انبیاء محسوب می‌شد که در احادیث و روایات به آن اشاره شده است. حال دیدن چوپان در خواب بسیار نیکو، مبارک و میمون است. به طور کلی چوپانی می‌تواند برای انواع دام زنده چون گاو، بز، گوسفند انجام شود که بردن گله گوسفندان به چرا نشان از حکم و فرمانروایی است حال اینکه اگر چوپانی گله خوک باشد با وجود بهتر شدن اوضاع و احوال دنیوی خود باعث ضعف در دین و ایمان آن شخص می‌شود.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

☎️ زنگ بزن ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲

فروش گوسفند پرواری کرج

برای مشاهده تمام آگهی ها روی عکس زیر کلیک کنید.

دیدن چوپان در خواب چه تعبیری دارد؟

از دید تمام معبرین دیدن چوپان در خواب نشانه نیکو، مبارک و میمون است و بخاطر این است که بیشتر انبیاء الهی و پیغمبران بزرگ به شغل چوپانی مشغول بوده‌اند از این‌رو چوپان به طور کلی انسانی پاک و آزاده است که پاسدار یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند می‌باشد. چوپانی گله گوسفندان نشانه خوبی‌ست و می‌تواند به معنای فرمانروایی و حکمرانی باشد حال اینکه اگر چوپانی گله خوک باشد با وجود بهتر شدن اضاع دنیوی شما با ضعف در دین و ایمان مواجه خواهید شد.

در این جا تعبیر خواب چوپانی گوسفندان را از دید معابرین مختلف چون  منوچهر مطیعی تهرانی، ابن سیرین، ابراهیم کرمانی، امام صادق و حتی حضرت دانیال شرح خواهیم داد که همگی دیدن چوپان در خواب را نشانه خوب و نیکو می‌دانند.

1-‌ تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن چوپان در خواب را نیکو و جزو خواب‌های مبارک و میمون می‌داند. به این دلیل که بیشتر انبیاء و پیغمبران الهی به شغل چوپانی مشغول بوده‌اند. از این‌رو این شغل را به‌عنوان پاسدار یکی از بزرگترین نعمات خدا می‌دانستند که از دید منوچهر مطیعی تهرانی تعبیرهای زیادی دارد که شامل موارد زیر است.

  1. چوپانی در خواب به معنای ارتقاء شان، مکان، منزلت و دست یافتن به نعمت و رفا می‌باشد که چنانچه با چوپان سخن بگویند یعنی بشارتی به شما خواهد رسید.
  2. در صورتی که در خواب چوپان را با گوسفندان ببینید که به طرف شما می‌آید بهتر است که چوپان از شما دور باشد و پشت چوپان به شما باشد. اما اگر چوپان از طرف افق روشن بیاید نشانه خوابی آسمانی و عالی بوده که نوید بخش زندگی خوب به شما است و چنانچه چوپان آشنا باشد آن شخص را که در کسوت چوپان دیده‌اید از نعمت و رفاه بهره‌مند خواهد شد در غیر این صورت اگر چوپان در خواب نا آشنا باشد تنها شما  از این خواب بهره‌مند خواهید شد.
  3. اگر از چوپان چیزی را بگیرید یا بخورید خوب است اما اگر چوپان از شما چیزی بگیرد یا بخواهد که شما نداشتید به آن بدهید بر گردن شما تکلیفی قرار دارد که باید انجام شود و شاید مدیون نباشید اما باید صله ارحام کنید.

2-‌ تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

  1. به چرا بردن گله گوسفندان و بزها به صحرا و هر جایی که قصد چرا هست برده شود نشانه حاکمیت و فرمانروایی منطقه‌ای از عرب یا عجم است که به شما خواهد رسید.
  2. در صورتی که در خواب چوپان گله خوک‌ها باشید یعنی بر گروهی بدکردار و بی دیانت، بزرگی و ریاست می‌کنید که با وجود بهتر شدن اوضاع و احوال دنیوی شما اما دین و ایمان شما ضعیف خواهد شد. و در صورتی که شما بین خوک‌ها گشت و گذار می‌کنیی نشانه این است که به خاطر بدست آوردن مال و اموالی که با زور و ظلم به دست آورده‌اید کاملاً شاد و خرم هستید.

3-‌ تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

از دید ابن سیرین چوپانی کردن بر هر چهار پایی تعابیر مختلفی دارد که شامل موارد زیر است.

  1. گله‌بانی و چوپانی بر اسب به معنای حکومت و بزرگی چوپان خواهد بود؛
  2. چوپانی گله خر به معنای بخت و اقبال شخص پوپان است؛
  3. چوپانی گله گوسفندان را تعبیرش مال و روزی حلال می‌داند یا اینکه شما بر عده‌ای بزرگی، ریاست و سروری خاوهید کرد.

4- تعبیر خواب به روایت امام صادق (ع)

از دید این امام تعبیر خواب چوپان را مردی می‌داند که بر مال و اموال مردم مراقبت و حفاظت می‌کند.

5-‌ تعبیر خواب به روایت حضرت دانیال

  1. اگر شخص چوپان گله‌ای شتر دارد که مال خودش است و آن‌ها را در مراتع می‌چراند یعنی فرمانروای یک سرزمین و ولایت خواهد شد؛
  2. در صورتی که در خواب با شخص چوپانی جنگ و دعوا می‌کنید یعنی با شخصی بزرگ و رئیس جنگ و دعوا خواهید کرد که به نوعی دفع بلا و گرفتاری است.

6-‌ تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

  1. چوپان بودن: نشانه این است که برای دیگران کار خواهید کرد؛
  2. دیدن یک چوپان: نشانه این است که دوستان با هم آشتی خواهند کرد.

7-‌ تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  1. دیدن چوپان‌ها در حال مراقبت از گله‌های خود در خواب را به معنای به دست آوردن محصولات فراوان توسط کشاورزان می‌داند؛
  2. دیدن چوپان بی گله و بیکار را در خواب نشانه ابتلا به یک بیماری سخت است.

آی بک امداد
آماده سرویس و پشتیبانی سریع خدمات و تعمیرات سیار در محل و منزل شماست . هر گونه تعمیرات یخچال و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تعمیرات تلویزیون ، تعمیرات کولر های آبی و گازی ، و لوازم خانگی برقی و تعمیرات لوازم برقی و تاسیساتی منزل ، و خدمات لوله کشی و سایر خدمات و تعمیرات برقی و مکانیکی منزل و محل کار خود را به ” آی بک امداد ” بسپارید . به منظور تماس و ارتباط با کارشناسان و تعمیرکاران و ارائه راهنمایی و مشاوره و اعزام‌ تعمیرکار فوری ، با شماره تماس فوری ☎️   ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲ و سایر شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید .

☎️ زنگ بزن ۰۹۱۲۰۲۸۳۴۲۲

حسین عقیلی 1400-03-04

سلام من خواب دیدم زیردرخت کنار چنتا کنار جمع کردم وبعد سمت چپم نگاه کردم دیدم یه چوپان با یه گله گوسفندان خیلی خیلی زیاد بودن که زمین دیده نمیشد گوسفندان خیلی سفید وبزرگ وبراق بودن جوری که ازدیدنشون متحیرشدم چوپان چوب باریک چوپانی روگردنش ودودستاش اویزون بود اومدروبه روم ایستاد بم خیره شد قدی بلندداشت بالباسای چوپانی خشکل لبخند کوچیکی داشت من ماتومبهوت بش نگاه میکردم ناگهان گوسفندان راصداکرد به طریقه چوپانی .همون لحظه دیدم روی کمرگوسفندان همون چوپان داشتم میپریدم زیرپام اینقد گوسفند بود که نمیزاشتن بیفتم روزمین ازچپ به راست میپریدم خونوادم ازدوربم اشاره میکردن ومیگفتن حسین چتوری اینجور داره میپره وحیرت زده ومتعجب بودن یه جوری بودن که انگار تاهالا منواینجوری ندیده بودن ممنون میشم