تعبیر خواب بلدرچین

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب بلدرچین

پرورش کبک و بلدرچین هر دو خوب است اما بیشترین سود متعلق به پرورش بلدرچین است که شما قادر هستید با فروش تخم بلدرچین و فروش بلدرچین نر به کشتارگاه ها سود کلان به دست آورید، در عین حال حتی دیدن خواب بلدرچین در خواب خوب و نیکو است و نشانه رزق و روزی حلال می باشد که معبرین اسلامی و غربی در این مورد اتفاق نظر دارند و حتی در قرآن به این مورد نیز اشاره شده است که خوردن گوشت بلدرچین در خواب نشان از بدست آوردن رزق و روزی حلال دارد.

بلدرچین یکی از بهترین پرندگان است که پرورش آن سود زیادی دارد و دلیل اصلی آن رسیدن به سن بلوغ در 45 روزگی است که پس از این سن قادر به جفت گیری و تخمگذاری است و جالب است بدانید که این دسته از پرندگان کوچک و ریز توانایی تخم گذاشتن 150 الی 250 عدد در طول سال را دارد. تخم بلدرچین خواص زیادی دارد که باعث افزایش اشتهای کودکان و هوش جنین در دوران بارداری می شود و جالب است بدانید که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. البته بغیر از تخم بلدرچین گوشت این پرنده هم خواص زیادی دارد که شامل پروتئین های با کیفیت و مواد مغذی چون پروتئین، فسفر، چربی، کلسیم، آهن، نیاسین و روی است و به دلیل کاهش میزان چربی در گوشت عملا مصرف گوشت بلدرچین برای بزرگسالان و کودکان هیچ مشکلی ندارد و به نوعی به دلیل عدم استفاده از داروی آنتی بیوتیک برای پرورش بلدرچین دارای گوشتی مرغوب است. این دسته از پرندگان جزو حیوانات حلال گوشت هستند که دیدن آنها نیز در خواب نشانه خوبی است و به طور کلی تعبیر خواب بلدرچین را رزق و روزی، ثروت فراوان و نشانه فرزند می دانند که چنانه بلدرچین نر باشد نشان از فرزند پسر و اگر بلدرچین ماده باشد نشان از فرزند دختر دارد.

فروش پرندگان در تهران

برای مشاهده و خرید آگهی ها روی عکس زیر کلیک کنید.

سود پرورش بلدرچین

خواص زیاد تخم و گوشت بلدرچین و نگهداری راحت از این پرندگان و مقاومت بدنی بالا نسبت به مرغ زنده و همچنین عدم استفاده از داروهای آنتی بیوتیک باعث شده است که پرورش بلدرچین با سود بالایی همراه باشد که با مکانیزه کرده قفس ها و تعیین جنسین بلدرچین و انتخاب بلدرچین های تخمگذار می توانید به مقدار خیلی زیاد از فروش تخم بلدرچین سود کسب کنید.

دقت داشته باشید که کسانی که به پرورش بلدرچین ورود پیدا می کنند حتما باید قابلیت تشخیص سن و جنسیت بلدرچین را با روش هایی چون ظاهر، پرهای سینه و غده زیر دم بلدرچین داشته باشند تا بتوانند به خوبی با مکانیزه کردن قفس ها و نگهداری سه ماده بلدرچین به ازای یک بلدرچین نر باعث تکثیر این پرنده و فروش آنها و به دست آوردن سود زیاد شوند.

دیدن بلدرچین در خواب چه تعبیری دارد

در واقع به خاطر اینکه این پرنده کوچک و ریز جثه جزو دسته حیوانات حلال گوشت است که انسان ها قادر به مصرف گوشت و تخم بلدرچین هستند از این رو تمام معبرین اسلامی و غربی دیدن بلدرچین در خواب را نشانه خوبی می دانند و حتی در قرآن به این مورد هم اشاره شده که خوردن گوشت بلدرچین نشانه رزق و روزی حلال می باشد.

تعبیر خواب بلدر چین به روایت امام صادق(ع)

امام صادق(ع) بلدرچین را در خواب خوب می بینند و آنرا به چهار مورد زیر تعبیر می کنند.

  1. فرزند، غلام
  2. روزی حلال
  3. سود و منفعت
  4. مال و اموال

تعبیر خواب بلدرچین به روایت محمد بن سیرین

  1. چنانچه شما یک بلدرچین را بگیرید یا کسی آنرا به شما بدهد نشان از این دارد که شما صاحب فرزند خوب و صالح یا یک خدمتکار خوب می شود که چنانچه بلدرچین نر باشد، شما صاحب پسر می شود و اگر بلدرچین ماده باشد شما صاحب دختر خوب می شوید.
  2. همانطور که داشتن بلدرچین در خواب و گرفتن آن خوب است چنانچه بلدرچین از دست شما فرار کند نشان از به هلاک رسیدن غلام یا فرزند شماست.
  3. دیدن بلدرچین را به پسر غلام یا پسر خدمتکار تعبیر می شود.

تعبیر خواب بلدر چین به روایت ابراهیم کرمانی

  1. چنانچه شما در خواب بلدرچین این پرنده ریز جثه را ببنید نشان از مال و رزق و روزی حلال است همانطور که خداوند متعال می فرماید: « بر شما ( بنی اسرائیل ) ترنجبین و مرغ بریان ( سمانه ) فرو فرستادیم – سورۀ بقره ، آیۀ ۵۷ ». اگر ببیند بلدرچین می خورد روزی حلال به دست می آورد.
  2. خوردن گوشت بلدرچین در خوار نیز به معنای به دست آوردن رزق و روزی حلان است.

تعبیر خواب بلدر چین از دیدگاه لیلا برایت

چنانچه شما در خواب بلدرچین ببنید تعبیرش این است که یک خبر یا اخبار خوشایند به گوش شما خواهید رسید که باعث خوشحالی شما خواهد شد.

تعبیر خواب بلدرچین از دیدگاه آنلی بیتون

  1. دیدن بلدرچین در خواب نشانه سعادت و خوشبختی است.
  2. چنانچه از گوشت بلدرچین بخورید نشان از ولخرجی بیش از حد شما در آینده خواهد بود.
  3. دیدن یک بلدرچین مرده در خواب، نشان از روبرو شدن شما با بدبختی بزرگی است که باید خود را آماده کنید.
  4. چنانچه در خواب به شکار بلدرچین می پردازید نشان از حسادت شما به بهترین دوست خود است.

 

نظری برای این مقاله ثبت نشده است