تعبیر خواب پرنده/دیدن پرنده در خواب چه تعبیری دارد

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب پرنده/دیدن پرنده در خواب چه تعبیری دارد

دیدن پرنده در خواب تعابیر مختلفی دارد و به نوع پرنده ای که می بینید بستگی دارد اما از دیدگاه منوچهر تهرانی دیدن پرندگان حلال گوشت خوب و دیدن پرندگان حرام گوشت بد است.

انواع پرنده از راسته ماکیان سانان، طوطیان و... وجود دارد که دیدن هر کدام از آنها در خواب تعابیر مختلفی دارد اما به نوع پرنده بستگی دارد. به طور کلی منوچهر تهرانی دیدن پرندگان حلال گوشت چون مرغ و خروس، بوقلمون، غاز و... را خوب می داند حال اینکه اگر در خواب پرنده حرام گوشت ببینید تعبیرش بد است و می تواند نشان از گرفتاری برای شما باشد. پرنده نمایانگر اهداف، آرمان ها و امیدهای کسی است که خواب می بیند و برای آن تعابیر مختلفی وجود دارد که در این مقاله دیدن پرنده را از دیدگاه معبرین اسلامی و غربی شرح خواهیم داد.

دیدن پرنده در خواب چه تعبیری دارد؟

اینکه شما در خواب چه پرنده ای ببینید، حلال گوشت یا حرام گوشت و اینکه چه کاری انجام دهید قطعا برای آنها تعابیر مختلفی وجود دارد.

تعبیر خواب پرنده به روایت محمد بن سیرین

  1. اگر در خواب شما به هوا بپرید و پرنده ای را بگیرید به این معناست که زن خود را طلاق می دهید و زن دیگری خواهید گرفت.
  2. چنانچه در خواب شما ببینید که پرنده ای دارید و از دست شما پرواز می کند و مجددا روی دست شما می نشیند تعبیرش خوب است و به معنای برآورده شدن حاجت و خواسته شماست ولی اگر پرنده پرواز کرد و برنگشت به معنای از دست دادن مال و اموال و دارایی شما است.
  3. چنانچه در خواب پرنده های زیادی ببینید که در مکانی فریاد و هیاهو می کنند به این معناست که مصیبت و گرفتاری برای شما پیش خواهد آمد.

تعبیر خواب پرنده به روایت امام جعفر صادق(ع)

بانگ و فریاد پرنده از دید امام صادق خوب تعبیر شده است.

تعبیر خواب پرنده به روایت دانیال نبی

چنانچه در خواب ببینید که تبدیل به پرنده شده اید و از جایی به جایی دیگر پرواز می کنید به معنای این است که به مسافرت می روید و به همان اندازه و ارتفاعی که پرواز کرده اید به شرافت و والایی خواهید رسید.

تعبیر خواب پرنده به روایت جابر مغربی

  1. بیرون آمدن از پرنده از بینی به معنای این است که شما چهار پایی دارید که بچه دار می شود.
  2. چنانچه در خواب در حال خوردن پرنده بریان شده باشید یعنی اینکه شما با فریب کاری و نیرنگ مال و اموال زنی را تصرف خواهید کرد.
  3. چنانچه در خواب پرنده ای تکه ای از گوشت شما را بکند به این معناست که کسی به زور قسمتی از مال و اموال شما را می برد.

تعبیر خواب پرنده به روایت ابراهیم کرمانی

  1. اگر در خواب ببینید که جوجه های پرنده در حال فریاد و بانگ زدن هستند به این معناست که برای شما مصیبتی در واقعیت پیش خواهد آمد.
  2. چنانچه در خواب ببینی که از گوشت بدنت بریده و آنرا جلوی پرنده ای می اندازی تعبیرش این است که از مال و اموال خودت می بخشی.
نظری برای این مقاله ثبت نشده است