خرید و فروش مرغ زنده در تهران

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

خرید و فروش مرغ زنده در تهران

چنانچه قصد خرید انواع خروس لاری، مرغ و خروس محلی یا نژادهای مختلف چون سبرایت، سلطان، کوشین یا نژادهای مرغ تخمگذار و گوشتی چون نیوهمشایر دارید کافیه به سایت دامداری بروید و دسته فروش مرغ ، خروس و جوجه را انتخاب و سپس شهر خود را انتخاب کنید تا تمام آگهی ها جلوی شما نمایان شود.

مرغ جزو پرندگان راسته ماکیان سانان است که سالیان دراز است که انسانها از گوشت آن مصرف می‌کنند. جنست نر مرغ را خروس زنده می‌نامند که دارای تاج و ریش است که با جفت گیری مرغ و خروس، تخم مرغ به وجود می‌آید و در طول دوره کرچ مرغ روی تخم ها می‌خوابد تا به جوجه تبدیل شود. در واقع یکی از بهترین انواع مواد غذایی پروتئین دار گوشت مرغ است که درصد چربی پایینی دارد و برای درمان افسردگی، استرس و همچنین  کاهش کلسترول و کنترل فشار خون مفید است. مرغ و خروس زنده انواع مختلفی دارند که شامل مرغ و خروس محلی، ماشینی و البته زینتی هستند در این بین نژادهای زینتی دارای قد و جثه کوتاهی هستند و شامل انواع نژاد سبرایت، مینیاتوری، سلطان، کوشین، جاپنیز هستند که تنها با هدف سرگرم کردن انسانها پرورش داده می‌شوند در غیر اینصورت توجیه اقتصادی ندارند.

خواص گوشت مرغ و خروس محلی

این دسته از مرغ و خروس ها که به نام مرغ و خروس محلی و روستایی نامیده می‌شوند به صورت کاملا طبیعی پرورش داده می‌شوند از این جهت واکسن هورمونی به آنها تزریق نمی‌شود و از این جهت گوشت آنها اورگانیک است و برای بدن مفید است.

پرورش مرغ گوشتی

نژادهای چون کوشین، پلیموت راک، کورنیش، آیلند، نیوهمشایر جزو بهترین نژاد مرغ های گوشتی جهان به حساب می‌آیند که سرعت رشد و وزن گیری جوجه های آنها بالاست از این رو اکثر مرغداری های که جوجه مرغ و خروس می خرند از این نژاد می‌خرند تا بتوانند در زمان کمتر با تغذیه مناسب آنها را روانه بازار و کشتارگاه کنند.

فروش مرغ تخمگذار

به طور کلی تمام نژاد مرغ های دنیا تخم می‌گذارند و در اوایل تنها هر مرغ توانایی تولید 8 الی 10 تخم داشت که با دستکاری ژنتیکی الان برخی از مرغ های تخمگذار چون نژاد نیوهمشایر، مرندی توانایی تولید 200 الی 300 تخم در طول سال را دارند. شما با خرید انواع نژاد مرغ تخمگذار چون نژاد لگهومن، مرندی، نیوهمشایر، پلیموت و مرغ استرالموپ که طول تخمگذاری بیشتری نسبت به سایر نژادهای دنیا دارند می‌توانید از فروش تخم مرغ سود بالایی به دست آورید.

فروش اینترنتی مرغ و خروس زینتی

در دنیا برخی از نژادها چون سبرایت، مینیاتوری، سلطان، کوشین، جاپنیز دارای جثه کوچک و ظاهر زیبا هستند و به نوعی برای تولید گوشت یا تخم مرغ پرورش داده نمی‌شوند چون از این جهت هیچ صرفه اقتصادی ندارند.

فروش انواع خروس جنگی نژاد لاری

کسانی که خروس باز باشند به خوبی نژاد لاری را می‌شناسند که خود آن شامل انواع نژاد شامو، صابونی، لاری برزیلی، لاری هندی و... هستند. در دنیا البته انواع نژاد خروس جنگی به نام های SWEATER، LEMON، GREY، ASIL وجود دارد که حتی برخی از آنها از نژاد خروس لاری قدی کوتاهتر دارند اما کاملا جنگنده هستند.

قربانی کردن خروس سیاه برای دفع بلا

به دلیل اینکه خیلی از افراد قادر به نذر کردن گوسفند و برآورد کردن آن نیستند در این بین ترجیع می‌دهند خروس قربانی کنند که در شمال کشور معمولا خروس سیاه را برای اینکار انتخاب می کنند.

جوجه کشی مرغ و خروس

قطعا کسانی که به دنبال خرید و فروش جوجه خروس و مرغ هستند باید به جوجه کشی این پرنده روی بیاورند که برای اینکار باید حتما جفت گیری بین مرغ و خروس انجام شود و پس از تخمگذاشتن باید دوره کرچی آن فرا برسد تا روی تخم ها بخوابد. البته اگر شما تنها به دنبال فروش تخم مرغ هستید برای رفع کرچی مرغ می‌توانید از روش های مختلف چون گذاشتن مرغ در آب سرد، روشن کردن لانه مرغ و... استفاده کنید.

فروش مرغ و خروس زنده در سایت دامداری

قطعا در شهر تهران به دلیل افزایش جمعیت خیلی از افراد مایل به حضور فیزیکی و خرید مرغ و خروس محلی نیستند از این رو به راحتی می توانند با وارد شدن به سایت دامداری و انتخاب دسته مرغ، خروس، جوجه و انتخاب شهر تهران تمام  آگهی های آنرا مشاهده کنند. در سایت دامداری به راحتی به صورت مستقیم شما مرغ و خروس و جوجه ها را می توانید از پرورش دهنده یا فروشنده بخرید و همین باعث می شود که به قیمت ارزان تر از بازار آنها را بخرید.

نظری برای این مقاله ثبت نشده است