تعبیر خواب ملخ

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب ملخ

یکی از آفت های کشاورزی ملخ ها هستند که حمله کردن آن به زمین های کشاورزی به منزله از بین رفتن ثمره کشاورز است، از این جهت نیز ملخ به آفت مالی تعبیر شده است که دیدن آن در خواب تعبیر بدی دارد.

ملخ ها جزو دسته حشرات قدیمی هستند که قدمت آنها به 250 میلیون سال پیش بر می‌گردد و بعنوان آفت کشاورزی محسوب می‌شود، هر چند که در برخی از کشورهای جهان و حتی شهرهای جنوب ایران به خوردن آن روی می‌آورند. در واقع برخی از افراد از این تهدید و آفت کشاورزی به نحوهی کسب درآمدی می‌کنند و از آن طرف حکم خوردن ملخ در دین اسلام حلال است و تا زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید که به سموم آلوده نباشد. همانطور که در واقعیت ملخ بعنوان آفت زمین کشاورزی است دیدن آن در خواب به از دست دادن و غارت مال و اموال بیننده خواب تعبیر شده است.

دیدن ملخ چه تعبیر دارد؟

این حشره یک آفت است که اکثر معبرین حمله ملخ ها را به انجام دادن کارهای بیهوده و حتی از دست دادن مال و اموال بیننده خواب تعبیر کرده اند.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  1. ملخ جزو حشراتی هستند که آنرا آفات نباتی می‌دانند از این رو حمله ملخ در خواب و فراوانی آن به معنای از دست دادن مال  و اموال تعبیر شده است و به نوعی آنرا آفت مالی می دانند و بیننده خواب شامل ضرر و زیان فراوان خواهد شد.
  2. چنانچه در خواب ملخی بر لباس شما بنشیند در واقع در عالم واقعیت یک مرد بیکار و مزاحم به دنبال مال و اموال شماست که بتواند در اولین فرصت آنرا بدزدد.
  3. پرواز کردن ملخ در خواب به نشانه مشکلات فراوان برای منطقه ای است که ملخ در آنجا به پرواز مشغول است و می توان گفته به نشان ضرر کشاورزی است.
  4. اگر در خواب ببنید که در حیاط خانه هستید و دسته ای ملخ به خانه شما پرواز کردند دچار گرفتاری خواهید شد و چنانچه در محله یا شهر و کوچه باشید دسته ملخ را ببینید در واقع گرفتاری و مشکل برای تمام اهلی محل خواهد بود.

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق (ع)

دیدن ملخ های در خواب و آسیب زدن به کشت و زارع یک منطقه به معنای غارت شدن مال و اموال مردم آن جاست.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  1. نشستن ملخ در خواب روی سبزیجات نشان از این است که دشمنان به مال و اموال شما چشم دوخته اند.
  2. نشستن ملخ ها روی سبزیجات پژمرده نشان از این دارد شما در زندگی خود تجربه ای تلخ خواهید داشت یا به بیماری سخت دچار خواهید شد.
  3. پرواز کردن ملخ در بین شما و خورشید در خواب تعبیر بدی دارد و حکایت از یک دردسر بزرگ برای شماست.
  4. در صورتی که در خواب ببینید که در حال نشان دادن ملخ ها به مردم هستید در واقع در زندگی خود به انجام کارهای بیهوده مشغول خواهید بود.

 

نظری برای این مقاله ثبت نشده است