تعبیر خواب راسو

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب راسو

راسو در خواب نمایانگر افراد حیله گر و دزد است که خوردن از گوشت این حیوان یا کشتن آن در خواب خوب تعبیر شده است و به معنای گرفتن دزد و چیره شدن بر افراد حیله گر است.

راسو جزو دسته حیوانات گوشتخوار است که بدنی باریک و دست و پایی کوچک با دم بلند و پر مو دارد که خز پوست راسو در بیشتر فصل های زمستان سفید است. این حیوان به منظور تغذیه خود اقدام به شکار انواع مرغ محلی و خرگوش های پرورشی می زند. راسو نماد حیله گری است و چنانچه شما در خواب ببینید که راسویی به شما حمله ور می شود تعبیرش حمله یک دختر جوان به شماست و باید مراقب خود باشید. برخی از معبرین چون محمد ابن سیرین دیدن راسو در خواب را به دزد تعبیر کرده است که به نوعی دیدن این حیوان را هشداری برای بیننده خواب می داند که باید مواظب مال و اموال خود باشد.

فروش لوازم حیوانات

برای مشاهده آگهی های این بخش روی عکس زیر کلیک کنید.

فروش لوازم حیوانات

دیدن راسو در خواب چه تعبیری دارد؟

راسو جزو حیوانات راسته راسوئیان هستند که از پستانداران کوچک تغذیه می کنند و در عین حال برخی اوقات به خوردن مرغ اهلی و خرگوش پرورشی  روی می آورند. این حیوان در زبان عربی به آن دلق می گویند که معرب دله در زبان فارسی است و تمام معبرین آنرا نماد حیله گری، دزد می نامند.

  1. راسوها نماد افراد حیله گر و دشمنان هستند.
  2. چنانچه در خواب راسویی به شما حمله کند در واقع دختری جوان به دنبال فریب شماست بنابراین مواظب باشید.
  3. دیدن راسوی سفید در خواب تعبیر خوبی ندارد و چنانچه حیوانات خانگی دارید باید از آنها به خوبی مراقبت کنید چون امکان بیماری و حتی مرگ آنها وجود دارد.
  4. دیدن راسوی خاکستری در خواب به  معنای هشداری به بیننده خواب است چون برای انجام کارهای خود به  حقه زدن و تاکتیک های غیر معمول روی می آورد، در واقع به مانند روباه حیله گر در خواب رفتار می کند.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

راسو جزو پستاندارانی است که اندازه آن کوچکتر از خرگوش و بزرگتر از موش ها است و دیدن آن به رویارویی با دزد است. چنانچه در خانه روستایی خود متوجه شدید که راسویی زندگی می کند به معنای آن است دزدی خانگی دارد که آشناست و بی آنکه شما بفهمید از مال و ثروت شما کم خواهد شد.

اکثر معبرین راسو را به دزد تعبیر کرده اند و چنانچه شما در خواب به غذا دادن به این حیوان مشغول باشید به واقع از مال و اموال خود به دیگران می دهید و حتی اگر این کار را نکنید از شما می دزدند. شکار کردن راسو و کشتن آن به  معنای دور کردن دشمنان و افراد حیله گر از خود است.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  1. از دیدن این معبر دیدن راسو به دزد تعبیر شده است که چنانچه شما در خواب ببینید که به خانه یا دکان شما راسو وارد شد تعبیرش این است که به خانه یا دکان شما دزد می زند.
  2. کشتن راسو در خواب خوب است و به معنای گرفتن دزد اموال شماست.
  3. خوردن از گوشت راسو در خواب به معنای گرفتن مال و اموال خود از دزد است.
  4. ابراهیم کرمانی گوید: چنانچه در خواب ببینید که راسویی شما را گاز گرفت به معنای بیمار شدن شماست که البته سرانجام شفا خواهید یافت و چنانچه به جنگ با راسو در خواب بپردازید و بر حیوان غالب شوید به معنای چیره شدن بر دزد است.

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  1. گزیدن شما در خواب توسط راسو نشان از بیمار شدن شما و شفا یافتن شماست.
  2. جنگ و دعوا با راسو نشان از چیره شدن بر دزد است.
  3. خوردن گوشت راسو نیز نشان از خوردن مال دزدی است.

تعبیر خواب به روایت امام صادق (ع)

دیدن راسو به خواب، بر سه وجه است.

  • غم و اندوه؛
  • درد؛
  •  بیماری.

تعبیر خواب به روایت کتاب سرزمین رویاها

  1. پوست راسو : شانس و موفقیت
  2. خریدن پوست راسو پوست راسو: سعی کنید پولتان را پس انداز کنید.
  3. فروختن پوست راسو: سر شما کلاه خواهند گذاشت.
نظری برای این مقاله ثبت نشده است