تعبیر خواب بز

نوشته شده توسط

فرشاد ذوقی

تعبیر خواب بز

برخی از خواب ها با توجه به میزان فکر کردن شما به یک سری وقایاع و اتفاقات در طول روز ممکن است در طول شب برای شما نمایانگر شود به نوعی چنین خواب هایی تعبیر خاصی ندارند. البته خواب های پریشان و حتی دیدن چند خواب در یک شب هم هیچ تعبیری ندارد.

هر انسان برای استراحت کردن مغز، روح و روان  و جسم خود نیاز به خوابیدن دارد و به طور حتم باید در شبانه روز 6 الی هشت ساعت بخوابد تا دچار کم خوابی نشود. در هنگام خوابیدن معمولا کل بدن انسان و تمام اعضای آن سست می شود و به نوعی روح از بدن خارج می شود و به سرزمینی دیگر می رود که نظاره گر یک سری اتفاقات خواهد بود در صورتی که بدن آن تکان نمی خورد. به این حرکت روح از بدن رویا یا خواب گفته می شود که به عقیده زیگموند فروید بنیان گذار روان کاوی و تعبیر خواب هر خوابی تعبیر خاص خود را دارد. به طور کلی تعبیر خواب بز به مانند تعبیر خواب گوسفند خوشایند و نیکو است که البته انجام یک سری از اتفاقات مثل شاخ زدن، خوردن گوشت بز و... متفاوت تر از تعبیر خواب گوسفند است که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

فروش بز بندرعباس

برای مشاهده تمام آگهی ها روی عکس زیر کلیک کنید.

خواب چیست؟

به فرایندی که در آن با بسته شدن پلک چشم و عملا عدم توانایی ارادی و کنترل فیزیکی بر اعضای بدن خواب گفته می شود که در آن تمامی اعضای بدن کاملا سست خواهد شد و به گفته برخی از پزشکان عملا چانه سنگین خواهد شد. خواب برای بازسازی سیستم اعصاب، سیستم عضلانی و اسکلتی کاملا واجب و ضروری است.

تعبیر خواب به نوع تفکر شما بستگی دارد

برخی از خواب ها با توجه به میزان فکر کردن شما به یک سری وقایاع و اتفاقات در طول روز ممکن است در طول شب برای شما نمایانگر شود به نوعی چنین خواب هایی تعبیر خاصی ندارند. البته خواب های پریشان و حتی دیدن چند خواب در یک شب هم هیچ تعبیری ندارد.

دیدن بز در خواب چه تعبیری دارد؟

به طور کلی چنانچه در خواب بز را ببینید نشانه گر خوبی و به دست آوردن مال و ثروت و ازدواج است اما از دید افرادی چون ابن سیرین، جابرن مغربی،کارل گوستاو یونگ،مطیعی تهرانی کاملا متفاوت است.

  1. دیدن خواب بز نر از دید ابن سیرین به معنای مردی بزرگ و دیدن خواب بز ماده به معنای زنی بزرگ است.
  2. از دید امام صادق (ع) هم دیدن بز در خواب به معنای پیشرو لشگر شدن است.
  3. از دید جابرن کرمانی هم دیدن بز در خواب و خوردن  گوشت بز به معنای بدست آوردن ثروت و مال زیاد است.
  4. دیدن بز در خواب از دید جابرن مغربی به نوع مزه گوشت بستگی دارد،  چنانچه مزه گوشت خوشمزه باشد ثروت و مال به شما رسد و چنانچه مزه گوشت بد باشد یعنی غم و اندوهی شما را فرا خواهد گرفت.
  5. تعبیر خواب بز از دید مطیعی تهرانی عملا به بی تحرکی افراد بستگی دارد چنانچه شما تنبل باشید با دیدن خواب بز باید به خوب بیایید، اما در آغوش گرفتن بز به معنای به دست آوردن ثروت و خوردن گوشت بز به معنای مریض شدن است.

تعبیر داشتن بز در خواب چیست؟

  1. جابر مغربی:خریدن یا بدست آوردن بز در خواب به معنای  صاحب فرزند شدن است.
  2. ابن سیرین:چنانچه در خواب ببینید که کسی به شما بز می دهد یا صاحب بز شدید به معنای این است که به زودی ازدواج خواهید کرد.
  3.  
  4. ابراهیم کرمانی: صاحب بز شدن در خواب به معنی به دست آوردن ثروت از شخصی است که البته اگر گله بز در خواب ببنید یعنی صاحب مال و ثروت خواهید شد.

تعبیر خواب سوار شدن بر بز چیست؟

  1. امام صادق (ع): سوارد شدن بر بز نر در خواب به معنای این است به زودی پیشرو لشکر خواهید شد و به قدرت و ثروت فراوان خواهید رسید.
  2. ابن سیرین: سوار شدن بر بز در خواب و حرکت کردن بز به معنای فریب دادن شخصی است و چنانچه پس از سوار شدن بر بز از پشت آن بیفتید به معنای این است که کسی شما را از جاه و مقام به زیر کشد.

تعبیر خواب کشتن و خورن گوشت بز

  1. ابراهیم کرمانی: کشتن و خوردن گوشت بز ماده در خواب به معنای اجابت خواسته او توسط زن است. چنانچه بز ماده را سر بریدید و از گوشت بز به شما چیزی نرسید به معنی این است که به زودی با زنی ازدواج خواهید کرد که سودی به شما نمی رسد.
  2. جابر: چناچه در خواب گوشت بز ماده بخورید و مزه آن خوشمزه باشد نشانه خیر و برکت است و اگر بد مزه باشد نشانه غم و اندوه است و به طور کلی خوردن گوشت بز ماده در خواب به معنای مبتلا شدن به گرفتاری و بیماری است و خوردن گوشت بزغاله یا کهره به معنای مصرف کردن اموال فرزند است.
  3. ابن سیرین:سر بریدن و کشتن بز در خواب نشانه برتری و پیروزی به شخص دیگر است و چنانچه از گوشت بز بخورید نشانه از مصرف کردن ثروت است و خوردن گوشت کهره بز به معنای به دست آوردن سود و مال اندک است.

تعبیر شاخ بز در خواب چیست؟

  1. ابن سیرین می گوید: دیدن خواب بز با شاخ های دراز و قوی نشان از قدرت زیاد و غلبه بر شخص مهم است که در صورت شکستن شاخ بز در خواب یعنی بر شخص مهمی مانع ایجاد خواهید کرد.
  2. ابراهیم کرمانی می گوید: دیدن بزی با شاخ‌های قوی و محکم در خواب به معنی توانگر شدن است.

تعبیر خواب پوست، مو و شیر بز چیست؟

  1. جابر مغربی: چنانچه پوست و مو و شیر بز در خواب ببینید نشان از به دست آوردن نعمت، خیر و برکت فراوان است.
  2. ابراهیم کرمانی: دوشیدن شیر بز و نوشیدن شیر بز به معنای به دست آوردن ثروث از زنی به اوست.
  3. جابر: خوردن شیر بز در خواب به معنی گرفتن اموال از دشمن شماست.
  4. ابن سیرین: زیاد شدن بز در خواب نشان از بیشتر شدن ثروت شماست و همچنین زدن موی بز به معنای گرفتن مال و اموال از فرزندتان است و کندن پوست بز در خواب نشان از گرفتن ثروت و خرج کردن آن است.

 

نظری برای این مقاله ثبت نشده است