تعبیر خواب خرس

آرشیو مقالات

تعبیر خواب خرس

با دیدن خرس در خواب شاید ترس و دلهره به شما وارد شود اما همیشه دیدن خرس تعبیری بدی ندارد بلکه از دیدگاه تمام معبرین کشتن، پوشیدن پوست خرس همگی نشانه پیروزی بر مشکلات و دشمنان است.

طرز پخت کله پاچه در زودپز به روش طباخی ها

آرشیو مقالات

طرز پخت کله پاچه در زودپز به روش طباخی ها

شاید هیچ غذایی به اندازه خوردن کله پاچه در وعده صبحانه برای ایرانیان لذت بخش نباشد که به منظور کاهش هزینه و بهداشتی تر بودن شما می توانید با خرید کله پاچه و پخت آن در زودپز یا قابلمه این غذای لذیذ و خوشمزه را در کنار خانواده بخورید.

آشنایی با انواع داروهای پرندگان

آرشیو مقالات

آشنایی با انواع داروهای پرندگان

انواع پرنده خانگی و دسته ماکیان سانان چون مرغ، خروس و جوجه پرنده ها ممکن است به انواع بیماری ها دچار شوند از این رو شما باید اطلاعات کافی در مورد انواع بیماری های پرندگان داشته باشید و با مشاهده علائم و نشانه های بیماری انواع داروهای پرندگان را با تجویز دامپزشک به آنها بدهید تا زودتر خوب شوند.

آشنایی با نژاد گوسفندان لینکلن

آرشیو مقالات

آشنایی با نژاد گوسفندان لینکلن

یکی از بهترین نژاد گوسفندان پشمی جهان که به کشور انگلیس بر می گردد و کیفیت پشم بالایی با طول دسته های بلند دارد نژاد لینکلن است که جزو نژادهای قدیمی و با اصالت است که متاسفانه در حال حاضر در حال نابود شدن و انقراض قرار دارند.

تعبیر خواب مورچه

آرشیو مقالات

تعبیر خواب مورچه

دیدن مورچه در خواب نشانه خوبی است به خصوص اینکه اگر مورچه ها ریز و قرمز باشند اما به حالت بیننده خواب نیز بستگی دارد، بعنوان مثال بیماری که ببیند مورچه وارد بدنش می شود به معنای از دنیا رفتن است.

آشنایی با انواع بیماری های چشمی در سگ

آرشیو مقالات

آشنایی با انواع بیماری های چشمی در سگ

یکی از مشکلات صاحبان سگ این است که برخی اوقات یک سری علائم و نشانه ها چون قرمزی و متورم شدن سگ را می بینند و نگران می شوند در واقع شما به هنگام خرید سگ نگهبان و هر نژادی باید اطلاعات کافی در مورد انواع بیماری های حیوان و به خصوص بیماری های چشمی سگ داشته باشید تا با مشاهده علائم و نشانه های آن سریعا آنرا پیش دامپزشک ببرید و باعث درمان سریع بیماری شوید.

کله پاچه

آرشیو مقالات

کله پاچه

یکی از بهترین غذاهای اصیل و سنتی ایرانیان کله پاچه است که بهترین وعده غذایی برای مصرف آن صبحانه است و حتما باید تحرک کافی داشته باشید و تنها دو بار در ماه اقدام به خورن آن کنیدو در صورتی که چربی خون، کلسترول و اسید اوریک شما بالاست از خوردن آن جددا خودداری کنید.

خواص گوشت ماهی

آرشیو مقالات

خواص گوشت ماهی

گوشت ماهی جزو بهترین نوع گوشت های سفید پروتئین دار است که حتی چربی آن برخلاف چربی گوشت گوسفند، گوساله و بز مفید است و می توانید با مصرف گوشت ماهی باعث کاهش ابتلا به انواع بیماری های چون آسم، دیابت، روماتیسم، ام اس و در عین حال با مصرف گوشت ماهی در دوران بارداری باعث افزایش قدرت ذهنی و آی کیو نوزادان شوید و کلی ویتامین، مواد معدنی مورد نیاز بدن را از این ماده غذایی خوب و عالی دریافت کنید.

مصرف آنتی بیوتیک ها و ویتامین ها در قناری

آرشیو مقالات

مصرف آنتی بیوتیک ها و ویتامین ها در قناری

یکی از بهترین پرندگان زینتی و خانگی که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند قناری است که منشاء اصلی آن به جزایر قناری بر می گردد، جایی که اولین بار اسپانیایی ها در قرن پانزدهم این پرنده را به عنوان پرنده زینتی ثبت کردند و به قاره های مختلف جهان صادر کردند، این پرنده به مانند ما انسانها، دام ها نیاز به مواد غذایی دارد تا بتواند ویتامین، مواد معدنی بدنش را تامین کند و کمبود هر کدام از آنها باعث بروز مشکلاتی می شود.

دنبلان

آرشیو مقالات

دنبلان

تا به حال دنبلان خورده اید؟ اصلا می دانید کدام قسمت حیوان است؟ در واقع دنبلان همان بیضه یا تخم گوسفند، گاو و بز است که جزو قسمت های حرام حیوانات حلال گوشت به شمار می آید که حکم خوردن آن در دین اسلام حرام است اما برخی از دید پزشکی می گویند که باعث تقویت اسپرم مردانه، افزایش درصد باروری زنان و حتی بهبود ترمیم مو و سلامت پوست می شود.

آشنایی با نژاد گوسفندان چویوت

آرشیو مقالات

آشنایی با نژاد گوسفندان چویوت

یکی از بهترین نژاد گوسفندان اسکاتلندی نژاد چویوت است که آنرا دو منظوره می نامند و البته جزو دسته گوسفندان سنگین وزن جهان می شمارند که می توانید به منظور تولید پشم و گوشت آنرا انتخاب کنید، در این بین سرعت رشد بالای بره های چویوت و مقاومت بدنی بالا در برابر انواع بیماری های انگلی و سازگاری با هر نوع آب و هوایی باعث شده است جزو گوسفندان خوب برای پرورش نامیده شود.